Dit doet pijn. Zeker omdat het op niks gebaseerd is gezien je niks hebt gezegdquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had gewoon jou een knuffel moeten geven eigenlijk ja.
Nee moest jullie gewoon niet![]()
Gewoon verlegen man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijn. Zeker omdat het op niks gebaseerd is gezien je niks hebt gezegd
3x oprij gewonnen nu. Ik ga goed.
[ afbeelding ]
Jullie brachten mij even in verlegenheid oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.101greatgoals.(...)ho-on-live-air-vine/quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik Sierd heb gemist
Jij was dronken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook hartstikke verlegen.
GGMM niet laatstequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa. Al vond ik het wel buitengewoon aardig van ons om zo snel te vertrekken en niks meer te doen.quote:
Niet eens aangeschoten. Oké een beetje aangeschoten wellicht.quote:
Laten we het erop houden dat ik wat overdonderd was en dit een zeer genante ontmoeting was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Al vond ik het wel buitengewoon aardig van ons om zo snel te vertrekken en niks meer te doen.
De Diablo patch is vandaag doorgevoerd.
[..]
Niet eens aangeschoten. Oké een beetje aangeschoten wellicht.
Wat een gladjanusquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen je favoriete man bij Humberto, Jan Kooijemans.
We lieten jullie niet voor niks met rustquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik wat overdonderd was en dit een zeer genante ontmoeting was.
Ik ken jullie amperquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We lieten jullie niet voor niks met rust![]()
Al begrijp ik dat het voor jou minder grappig was dan het voor mij was.
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken jullie amper
Weet je naam.
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.quote:
Je had stiekem geoefend volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.
[..]
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.![]()
Wat was ik goed in sjoelen.
Hij houdt van oudere vrouwen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had stiekem geoefend volgens mij
Misschien moet er een keer een curlingmeet komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel dapper dat jij zomaar ongetraind bent gaan sjoelen in Rotterdam, het sjoelmekka van Nederland.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Karina zo jong is.
Dan sta ik al drie uur van te voren op de ijsbaan om alvast de sfeer op te snuiven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet er een keer een curlingmeet komenDan kom je vast wel.
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.
[..]
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.![]()
Wat was ik goed in sjoelen.
Het lijkt me serieus leuk om een keer te doen. Ik las dat het zelf doen nog leuker is dan ernaar kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sta ik al drie uur van te voren op de ijsbaan om alvast de sfeer op te snuiven.
Debielen pfft. Keurig gedragen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.
Ik zou Karina ook niet ouder dan 30 inschattenquote:
Het genot om er naar te kijken is nauwelijks in woorden uit te drukken, dus om het dan zelf te doen zou werkelijk schitterend zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus leuk om een keer te doen. Ik las dat het zelf doen nog leuker is dan ernaar kijken.
Curling bedoel ik.
Nou dat van dat accent kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Debielen pfft. Keurig gedragen.
[..]
Ik zou Karina ook niet ouder dan 30 inschattenOok valt bijna niet aan haar accent af te leiden waar ze vandaan komt. Pure klasse in elk opzicht, rawr
Volgens LR ben je verliefd op mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.
nee op Tjackaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens LR ben je verliefd op mij.
Neuken?
En dan zo een kekke broek aan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het genot om er naar te kijken is nauwelijks in woorden uit te drukken, dus om het dan zelf te doen zou werkelijk schitterend zijn
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xDquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens LR ben je verliefd op mij.
Neuken?
Smoofie en jij, twee handen op één buikquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat van dat accent kan ik me niet voorstellenAls je dat niet hoort.
Nu ben ik wel benieuwd naar Smoofiequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xD
[..]
Smoofie en jij, twee handen op één buik
een echte volksjongenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar Smoofie
Oh shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xDWas toen in Syrië. Had wel blauwe kleren aan. Telt dat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom was jij dan niet blauw?Bedankt.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Maar hoe herkende jullie elkaar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
je bent wel een aardige gozert
alleen ik ken je niet
werd een beetje overdonderd
ik zal je volgende keer enthousiast een goede dag toe wensen mocht ik je weer tegen komen
ook zat er dus een vijand van mij achter mij
je weet maar nooit
menig fokker heeft pics van mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe herkende jullie elkaar?
Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
alleen ik ken je niet
ik zal je volgende keer enthousiast een goede dag toe wensen mocht ik je weer tegen komen
je weet maar nooit
Dan moet je zeggen: je bent zelf een vijand.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.
Ik had een "rot op uit dit stadion" verwacht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.
GGMM is niet mijn vijandquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen: je bent zelf een vijand.
Dan heb je ze tuk.
Had wel een moeilijke dag om eerlijk te zijn. Het zal me goed doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke
als ik jouw dag daarmee goed maak
HMF zou me in elkaar slaan denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een "rot op uit dit stadion" verwacht.
Maar nee.
Het viel mee
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
alleen ik ken je niet
je weet maar nooit
Jij lijkt me wel een toffe gast in het echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet die van mij xD
Het is dat ik een heel onschuldig meisje ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF zou me in elkaar slaan denk ik.
En uhmm wie haat me nog meer... niemand denk ik.
Alleen HMF, maar dat is een debiel.
Nou dat hoop ik welquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een toffe gast in het echt.
Was ook wel ongepast geweest op onze date. Lekker met de regenboogvlag wapperen terwijl de Belgen biergesprekken hielden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]. En ik wilde je nog versieren ook, maar LR hield me tegen.
Heb je het nou serieus over Smoofie, of?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is dat ik een heel onschuldig meisje ben.
Anders had hij mij ook wel wat stoeltjes naar beneden gewerkt.
ik snap deze post nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka ging er toch minder mee om gezien zijn FOK! zelfmoord.
Knut zou uithalen met zijn afschrikwekkende klauw.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij mij zou aanraken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut zou uithalen met zijn afschrikwekkende klauw.
Bij mij zullen alleen Feyenoorders dat willen doen. Maar die zie ik toch nooitquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.quote:
Zekers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die cachet foto zo goed dan?
heeft ze een mooie trui aan
picsquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.
Die wilde gewoon expres een ban.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.
Die zat in het kindervak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie Stijn niet ontmoet trouwens?
quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die wilde gewoon expres een ban.
En wat heeft het gedaan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef xcachet het volgende:
Die vraag kan onze vriendschap maken of kraken stylo
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Kom skypen. Mijn skype is: rakker030
Dat was ook een neppe. Knap dat je daar achter kwam.quote:
Leugenaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Kom skypen. Mijn skype is: rakker030
Mijn achternichtje haar moeder had een hond die rakker heette.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was ook een neppe. Knap dat je daar achter kwam.
Jij bent oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achternichtje haar moeder had een hond die rakker heette.
DM. Heb maar 20 min. Moet zo slapen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stylo wil graag in een bepaald broekje komen.
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb geen broek aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vond je net van mijn grap?quote:
Ik ben niet de beste vriendin van Tjackaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen je het door had?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was te dom om dat door te hebben.
Was wel leuk als je kennis had gemaakt met een wildvreemde kerel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaaren nu ophouden straks moet ik je slaan.
[ afbeelding ]
LR, ze vindt mij grappig.quote:
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was wel leuk als je kennis had gemaakt met een wildvreemde kerel.
knuffelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, ze vindt mij grappig.
Wat moet ik nu doen, want glimlach is blijkbaar stap 1.
Tatoeagemeisje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM. Heb maar 20 min. Moet zo slapen.
Dat mag Stylo helemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.
Pics van je rokje.quote:
Nu weet ik wel hoe lief je oma isquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, ze vindt mij grappig.
Wat moet ik nu doen, want glimlach is blijkbaar stap 1.
Je oma heeft wordfeudquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.quote:
Ja?quote:
Ik zal zo ff sturen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?quote:
kapquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.
[..]
Ja?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal zo ff sturen.
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heettequote:
Mijn oma krijgt alleen de tv aan. Dan houdt het wel op met de technische perikelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
Is ze nu legaal en mag ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaat er een misverstand.
Die pleurisstad inquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
verder kan ik niet in details treden, sorryquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Moest er een beetje om lachen vanbinnen hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is ondertussen al een andere piemel aan het zuigen.
En nee, nog niet legaal.
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.quote:
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.
ja jij maak mij belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.
Ik gedraag mij nog eens netjes omdat je er kennelijk geen behoefde aanhad
[..]
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.
Dat is niet meer vanbinnen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er een beetje om lachen vanbinnen haha
Owquote:
Ik heet wel zo hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Al had ik het niet raar gevonden, vind die naam wel bij je passen(nav de foto die ik gezien heb)
quote:
Zo noemde Adames Tjacka dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
ja ach wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook een paardenmeisje? Alle maaikes die ik ken zijn paardenmeisjes
niks mis mee, zijn niet vies van werken en hebben een goede kontquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
baby heb je de nieuwe originals al gezienquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
en houden van een grote lulquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis mee, zijn niet vies van werken en hebben een goede kont
niet meer?quote:
Paarden vallen mij dus altijd aan...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moet er nu nog 2 kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
baby heb je de nieuwe originals al gezien
ik nog niet
Nee paard verkocht. Vorig jaar mei al.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet meer?
Ik heb paarden altijd stom gevonden, maar ja mijn buurmeisje heet maaike en had een eigen paard. En dan vroeg ze me wel eens mee.
oke zondag gaat ajax winnenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er nu nog 2 kijken
maar ik had wel gelijk. Maaike het paardenmeisjequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee paard verkocht. Vorig jaar mei al.
En zijn zelfstandig en goed verzorgend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een Maaike in de klas. Maar die houdt ratten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk. Maaike het paardenmeisje
Ja kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk. Maaike het paardenmeisje
Hou je ook van rul rijden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt
Ga ook zeker wel weer paardrijden.
dat is onmogelijk, dat kan nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een Maaike in de klas. Maar die houdt ratten.
wow ik care echt enormquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef xcachet het volgende:
Tyron wat een kut user ben jij geworden zeg.
Stylo heeft jouw plek als vriend ingenomen.
Ik zou best willen introuwen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zijn zelfstandig en goed verzorgend.
En je staat altijd op nummer twee.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef xcachet het volgende:
als ajax wint krijg ik naakte pics van jouquote:
niet alle maaikes zijn goed verzorgend hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zijn zelfstandig en goed verzorgend.
En je staat altijd op nummer twee.
ga toch fietsenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow ik care echt enorm
je was een echte fok1vriendin
wat moet ik nu met mijn leven
Is een naakte pic een foto zonder omlijsting?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
als ajax wint krijg ik naakte pics van jou
als feyenoord wint jij naakte pics van mij
gelijkspel = sex
Uhhhhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
als ajax wint krijg ik naakte pics van jou
als feyenoord wint jij naakte pics van mij
gelijkspel = sex
ik vind dit echt enorm bijdehand van jequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een naakte pic een foto zonder omlijsting?
Wow.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alle maaikes zijn goed verzorgend hoor
Mijn buurmeisje maaike had altijd snottebellen
waarom is Tyron een kutuser geworden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef xcachet het volgende:
doe maar zonder lichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
om kwart voor 12 in de avond
ben je helemaal betoeterd
omdat ik haar geen aandacht meer geefquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is Tyron een kutuser geworden?
Deze opmerking:quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is Tyron een kutuser geworden?
quote:
Home Alone rond de kerst *quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou best willen introuwen.
Ook leuk om samen met jou rond de kerstdagen Lion King te kunnen kijken
wow ik moet gewoon lachen om je grapquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
bij gelijkspel stuur je madame_paon maar op hem af
De Maaike uit mijn klas is ook niet heel verzorgend. Beetje een tomboy. Maar wel aardigquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alle maaikes zijn goed verzorgend hoor
Mijn buurmeisje maaike had altijd snottebellen
ach, je hebt mij tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat ik haar geen aandacht meer geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |