quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal zo ff sturen.
[..]
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?
ja sorry, wist niet hoe iedereen heettequote:
Mijn oma krijgt alleen de tv aan. Dan houdt het wel op met de technische perikelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
Is ze nu legaal en mag ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaat er een misverstand.
Die pleurisstad inquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
verder kan ik niet in details treden, sorryquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Moest er een beetje om lachen vanbinnen hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is ondertussen al een andere piemel aan het zuigen.
En nee, nog niet legaal.
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.quote:
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.
ja jij maak mij belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.
Ik gedraag mij nog eens netjes omdat je er kennelijk geen behoefde aanhad
[..]
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.
Dat is niet meer vanbinnen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er een beetje om lachen vanbinnen haha
Owquote:
Ik heet wel zo hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Al had ik het niet raar gevonden, vind die naam wel bij je passen(nav de foto die ik gezien heb)
quote:
Zo noemde Adames Tjacka dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
ja ach wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook een paardenmeisje? Alle maaikes die ik ken zijn paardenmeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |