quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen je het door had?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was te dom om dat door te hebben.
Was wel leuk als je kennis had gemaakt met een wildvreemde kerel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leugenaaren nu ophouden straks moet ik je slaan.
[ afbeelding ]
LR, ze vindt mij grappig.quote:
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was wel leuk als je kennis had gemaakt met een wildvreemde kerel.
knuffelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, ze vindt mij grappig.
Wat moet ik nu doen, want glimlach is blijkbaar stap 1.
Tatoeagemeisje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM. Heb maar 20 min. Moet zo slapen.
Dat mag Stylo helemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.
Pics van je rokje.quote:
Nu weet ik wel hoe lief je oma isquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, ze vindt mij grappig.
Wat moet ik nu doen, want glimlach is blijkbaar stap 1.
Je oma heeft wordfeudquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn oma die maanden heeft gewordfeud inclusief chat met een vreemde man denkende dat ik het was.
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.quote:
Ja?quote:
Ik zal zo ff sturen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?quote:
kapquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.
[..]
Ja?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Zij een glimlach jij een weinig verhullende naaktfoto, weinig verhullend omdat je er naakt opstaat dus.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LR, xChat, JR en ik gaan naar de bekerfinale. Kom jij ook?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal zo ff sturen.
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heettequote:
Mijn oma krijgt alleen de tv aan. Dan houdt het wel op met de technische perikelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er oma's zonder? Al word ik wat moe van de CandyCrush requests als ze weer vast zit.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
Is ze nu legaal en mag ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaat er een misverstand.
Die pleurisstad inquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Met zijn allen Rotterdam in. Jij komt bij mij overnachten toch?
verder kan ik niet in details treden, sorryquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Moest er een beetje om lachen vanbinnen hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is ondertussen al een andere piemel aan het zuigen.
En nee, nog niet legaal.
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.quote:
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij is het dan best koud en moeten we elkaar warm houden.
ja jij maak mij belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen maar zelf doorgaan he.
Ik gedraag mij nog eens netjes omdat je er kennelijk geen behoefde aanhad
[..]
Dat wordt vooraf een extra dunne deken op het bed leggen.
Dat is niet meer vanbinnen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er een beetje om lachen vanbinnen haha
Owquote:
Ik heet wel zo hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Al had ik het niet raar gevonden, vind die naam wel bij je passen(nav de foto die ik gezien heb)
quote:
Zo noemde Adames Tjacka dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, wist niet hoe iedereen heette
zelfs de enige persoon waarvan ik wist hoe die heette sprak ik verkeerd uit
volgende keer maak ik het goed
ja ach wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook een paardenmeisje? Alle maaikes die ik ken zijn paardenmeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |