quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Karina zo jong is.
Dan sta ik al drie uur van te voren op de ijsbaan om alvast de sfeer op te snuiven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet er een keer een curlingmeet komenDan kom je vast wel.
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.
[..]
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.![]()
Wat was ik goed in sjoelen.
Het lijkt me serieus leuk om een keer te doen. Ik las dat het zelf doen nog leuker is dan ernaar kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan sta ik al drie uur van te voren op de ijsbaan om alvast de sfeer op te snuiven.
Debielen pfft. Keurig gedragen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.
Ik zou Karina ook niet ouder dan 30 inschattenquote:
Het genot om er naar te kijken is nauwelijks in woorden uit te drukken, dus om het dan zelf te doen zou werkelijk schitterend zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus leuk om een keer te doen. Ik las dat het zelf doen nog leuker is dan ernaar kijken.
Curling bedoel ik.
Nou dat van dat accent kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Debielen pfft. Keurig gedragen.
[..]
Ik zou Karina ook niet ouder dan 30 inschattenOok valt bijna niet aan haar accent af te leiden waar ze vandaan komt. Pure klasse in elk opzicht, rawr
Volgens LR ben je verliefd op mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.
nee op Tjackaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens LR ben je verliefd op mij.
Neuken?
En dan zo een kekke broek aan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het genot om er naar te kijken is nauwelijks in woorden uit te drukken, dus om het dan zelf te doen zou werkelijk schitterend zijn
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xDquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens LR ben je verliefd op mij.
Neuken?
Smoofie en jij, twee handen op één buikquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat van dat accent kan ik me niet voorstellenAls je dat niet hoort.
Nu ben ik wel benieuwd naar Smoofiequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xD
[..]
Smoofie en jij, twee handen op één buik
een echte volksjongenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar Smoofie
Oh shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig ben je beter in Curve Fever, oh wacht xDWas toen in Syrië. Had wel blauwe kleren aan. Telt dat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom was jij dan niet blauw?Bedankt.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Maar hoe herkende jullie elkaar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
je bent wel een aardige gozert
alleen ik ken je niet
werd een beetje overdonderd
ik zal je volgende keer enthousiast een goede dag toe wensen mocht ik je weer tegen komen
ook zat er dus een vijand van mij achter mij
je weet maar nooit
menig fokker heeft pics van mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe herkende jullie elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |