Dit doet pijn. Zeker omdat het op niks gebaseerd is gezien je niks hebt gezegdquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had gewoon jou een knuffel moeten geven eigenlijk ja.
Nee moest jullie gewoon niet![]()
Gewoon verlegen man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijn. Zeker omdat het op niks gebaseerd is gezien je niks hebt gezegd
3x oprij gewonnen nu. Ik ga goed.
[ afbeelding ]
Jullie brachten mij even in verlegenheid oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.101greatgoals.(...)ho-on-live-air-vine/quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik Sierd heb gemist
Jij was dronken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook hartstikke verlegen.
GGMM niet laatstequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa. Al vond ik het wel buitengewoon aardig van ons om zo snel te vertrekken en niks meer te doen.quote:
Niet eens aangeschoten. Oké een beetje aangeschoten wellicht.quote:
Laten we het erop houden dat ik wat overdonderd was en dit een zeer genante ontmoeting was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Al vond ik het wel buitengewoon aardig van ons om zo snel te vertrekken en niks meer te doen.
De Diablo patch is vandaag doorgevoerd.
[..]
Niet eens aangeschoten. Oké een beetje aangeschoten wellicht.
Wat een gladjanusquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen je favoriete man bij Humberto, Jan Kooijemans.
We lieten jullie niet voor niks met rustquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik wat overdonderd was en dit een zeer genante ontmoeting was.
Ik ken jullie amperquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We lieten jullie niet voor niks met rust![]()
Al begrijp ik dat het voor jou minder grappig was dan het voor mij was.
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken jullie amper
Weet je naam.
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.quote:
Je had stiekem geoefend volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Ik kan de knop makkelijk omzetten. Mijn "Kan mij het ook boeien" FOK! mentaliteit heb ik erbuiten ook wel.
[..]
Zie mijn ontmoeting met Karina waar ik maar 2 mensen kende.![]()
Wat was ik goed in sjoelen.
Hij houdt van oudere vrouwen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had stiekem geoefend volgens mij
Misschien moet er een keer een curlingmeet komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel dapper dat jij zomaar ongetraind bent gaan sjoelen in Rotterdam, het sjoelmekka van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |