ga toch fietsenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow ik care echt enorm
je was een echte fok1vriendin
wat moet ik nu met mijn leven
Is een naakte pic een foto zonder omlijsting?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
als ajax wint krijg ik naakte pics van jou
als feyenoord wint jij naakte pics van mij
gelijkspel = sex
Uhhhhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
als ajax wint krijg ik naakte pics van jou
als feyenoord wint jij naakte pics van mij
gelijkspel = sex
ik vind dit echt enorm bijdehand van jequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een naakte pic een foto zonder omlijsting?
Wow.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alle maaikes zijn goed verzorgend hoor
Mijn buurmeisje maaike had altijd snottebellen
waarom is Tyron een kutuser geworden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef xcachet het volgende:
Tyron wat een kut user ben jij geworden zeg.
Stylo heeft jouw plek als vriend ingenomen.
doe maar zonder lichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
om kwart voor 12 in de avond
ben je helemaal betoeterd
omdat ik haar geen aandacht meer geefquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is Tyron een kutuser geworden?
Deze opmerking:quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is Tyron een kutuser geworden?
quote:
Home Alone rond de kerst *quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou best willen introuwen.
Ook leuk om samen met jou rond de kerstdagen Lion King te kunnen kijken
wow ik moet gewoon lachen om je grapquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
bij gelijkspel stuur je madame_paon maar op hem af
De Maaike uit mijn klas is ook niet heel verzorgend. Beetje een tomboy. Maar wel aardigquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alle maaikes zijn goed verzorgend hoor
Mijn buurmeisje maaike had altijd snottebellen
ach, je hebt mij tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat ik haar geen aandacht meer geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |