Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
je bent wel een aardige gozert
alleen ik ken je niet
werd een beetje overdonderd
ik zal je volgende keer enthousiast een goede dag toe wensen mocht ik je weer tegen komen
ook zat er dus een vijand van mij achter mij
je weet maar nooit
Dan moet je zeggen: je bent zelf een vijand.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.
Ik had een "rot op uit dit stadion" verwacht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha het lijkt mij hilarisch om mijn "vijanden" tegen te komen.
GGMM is niet mijn vijandquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen: je bent zelf een vijand.
Dan heb je ze tuk.
Had wel een moeilijke dag om eerlijk te zijn. Het zal me goed doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke
als ik jouw dag daarmee goed maak
HMF zou me in elkaar slaan denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een "rot op uit dit stadion" verwacht.
Maar nee.
Het viel mee
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een geplande meet. In plaats van 2 debielen die ineens achter je komen zitten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
sorry lr
je bent wel een aardige gozert
alleen ik ken je niet
werd een beetje overdonderd
ik zal je volgende keer enthousiast een goede dag toe wensen mocht ik je weer tegen komen
ook zat er dus een vijand van mij achter mij
je weet maar nooit
Jij lijkt me wel een toffe gast in het echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet die van mij xD
Het is dat ik een heel onschuldig meisje ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF zou me in elkaar slaan denk ik.
En uhmm wie haat me nog meer... niemand denk ik.
Alleen HMF, maar dat is een debiel.
Nou dat hoop ik welquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een toffe gast in het echt.
Was ook wel ongepast geweest op onze date. Lekker met de regenboogvlag wapperen terwijl de Belgen biergesprekken hielden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]. En ik wilde je nog versieren ook, maar LR hield me tegen.
Heb je het nou serieus over Smoofie, of?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is dat ik een heel onschuldig meisje ben.
Anders had hij mij ook wel wat stoeltjes naar beneden gewerkt.
ik snap deze post nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Tjacka ging er toch minder mee om gezien zijn FOK! zelfmoord.
Knut zou uithalen met zijn afschrikwekkende klauw.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij mij zou aanraken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut zou uithalen met zijn afschrikwekkende klauw.
Bij mij zullen alleen Feyenoorders dat willen doen. Maar die zie ik toch nooitquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.quote:
Zekers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die cachet foto zo goed dan?
heeft ze een mooie trui aan
picsquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.
Die wilde gewoon expres een ban.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij postte tieten nadat hij stelde zich gepest te voelen. Ik kon hem niet meer tegenhouden en heb tot de dag van vandaag een diep litteken op mijn ziel.
Die zat in het kindervak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie Stijn niet ontmoet trouwens?
quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die wilde gewoon expres een ban.
En wat heeft het gedaan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef xcachet het volgende:
Die vraag kan onze vriendschap maken of kraken stylo
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Kom skypen. Mijn skype is: rakker030
Dat was ook een neppe. Knap dat je daar achter kwam.quote:
Leugenaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
Kom skypen. Mijn skype is: rakker030
Mijn achternichtje haar moeder had een hond die rakker heette.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was ook een neppe. Knap dat je daar achter kwam.
Jij bent oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn achternichtje haar moeder had een hond die rakker heette.
DM. Heb maar 20 min. Moet zo slapen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stylo wil graag in een bepaald broekje komen.
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb geen broek aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vond je net van mijn grap?quote:
Ik ben niet de beste vriendin van Tjackaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Tjacka en de snelste weg naar het broekje is via de beste vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |