q.q. lijkt mij moeilijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:31 schreef satecl het volgende:
Ik val jullie weer even lastig. Kennen jullie profvoetballers met initialen Q.Q / U.U / X.X ? Ik kan ze maar niet vinden....
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoornee dat is cocu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
¤4.73quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten zoiets voor de SC organiseren JC ik betaal
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
¤4.73
Basic
Regular presentation
Less than 3 days will be provided. 1 to 14 words we saying
dus bijna 5 euro voor 14 woorden
X.X. Chinaquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De twee keer U zou ik eens in Turkije zoeken.
¤14.20 Standardquote:
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:36 schreef DonRaja het volgende:
Elan kap even met het posten van privé gegevens.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?
Ik heb die verwijderd. En het is niet toegestaan om privé gegevens van andere users te posten.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht dat op posten van privé gegevens standaard een ban zou staan?
Wat probeer je me een ban aan te smeren.quote:
Dat is haar keuze.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wat probeer je me een ban aan te smeren.
Ze heeft haar naam hier zelf gepost, enorme debiel.
Ik vind KingFlopland een betere keuze.quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Weet niet hoe duur dit is
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Ja uiteraard.quote:
Shots firedquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wat probeer je me een ban aan te smeren.
Ze heeft haar naam hier zelf gepost, enorme debiel.
Ik denk passiefquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En GGMM Rene.
Benieuwd hoe Don hiermee omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |