SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
AFCA
Qui audet adipiscitur
Trump die zelf leugens en fake news verspreid en anderen beschuldigen.quote:
Dat is niet minder erg.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trump die zelf leugens en fake news verspreid en anderen beschuldigen.
Morgen post 'ie hier weer, call it.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Tong is er weer klaar mee lees ik, dat gaat snel
Helaas wel, anders gaat hier de vlag uit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen post 'ie hier weer, call it.
Het is soms net een vrouw héquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen post 'ie hier weer, call it.
Ben jij er niet eens klaar mee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Bill en hilary beschuldigen van het misbruiken van vrouwen. Kek. Welke feiten had hij dan?quote:
Lewinskyquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bill en hilary beschuldigen van het misbruiken van vrouwen. Kek. Welke feiten had hij dan?
Link vd post plx.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Rijden bij jou de bussen om het uurquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
Kanker ns nu heb ik mijn bus gemist. Uur wachten
Lol. Om het uur.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
nee elk uurquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijden bij jou de bussen om het uur?
Waar moet je wachten? Hoorn?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef JanCees het volgende:
nee hoogkarspelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar moet je wachten? Hoorn?
Hier de trams iedere 10/15 min.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier rijden de bussen gewoon twee keer per uur iig.
jij woont ook in een stad vriendquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik heb al eens met de tram gereden in Den Haagquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier de trams iedere 10/15 min.
Waarom die smilie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens met de tram gereden in Den Haag.
pittig dorpie nog hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je 10x het dorp rondlopen. Succes
Lol dat is veel wil je zeggen? Hier 10 per uur. Bij mn halte allemaal naar CSquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |