geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kutzooi wilde eerst ing zeggen. was zo fijn aan ing dan
waar staat alleen?quote:
Jij kan zo het theater in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
We wil mij politiek whiteknighten nu hihihi
lekker beleggen in clustermunitiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening thoquote:
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.quote:
Ohh ja das wel chilll dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha 40-45 km per uur. Gas erop! Ja toch niet dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
haha Monjelly plsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
lekker veilig gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wow why so srsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
Gezonde heteroseksuele man, niks mis meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening tho
25 euro? welke bank zit je?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.
quote:
rtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.
Zo negatiefquote:
SNS en ABN sowiesoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
dat is jammer dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeld
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.quote:
Ziet er gangster uit. Is zij een rapper?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.
[ afbeelding ]
tering jij golddiggerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Echt he, double standards.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind?
Hetero-vrouwen hebben sex met andere vrouwen, blijven zichzelf hetero noemen.
Dit doen mannen volgens mij niet. Of je nu hetero, Bi of homo man bent.
Even eten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien 3 minuten zo'n vandaag?
Ik had meer.quote:
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goed bedrag voor een alleenstaande.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed bedrag voor een alleenstaande.
Dank uquote:
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
Jongens haags wil graag dat iemand van jullie vraagt hoeveel spaargeld hij heeft.
Ja daarom beleggen. Maar ik ben te achterlijk ervoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.
pax of mortaxxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
ouwe stackertquote:
je moet niks het is hier niet nazi duitslandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar zou ik wel moeten doen eigenlijk
het is minder trouwens. Rente is aantal maal verlaagd dit jaarquote:
ja ik ook meer om een buffer te hebben. En weet toch niet waaraan ik het uit moet gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komen
Ja niet te zuinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
scheelt nie veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet niks het is hier niet nazi duitsland
Ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is minder trouwens. Rente is aantal maal verlaagd dit jaar
Zette jij al je verdiensten op bank? Kreeg je geen problemen met Belastingdienst?
mannen leegzuigenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Neverknown wat doe jij in het dagelijkse leven eigenlijk
halve kg manitol erbij ja tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 15k dikke berg sosa kopen en verdubbelen die shit
dus je hebt nietsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik lul maar wat.Ik heb nu een vriend met een dikke stack.
![]()
![]()
wat ben je edgyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Toto, doe eens iets aan je kapsel man
kom nie eens in hun buurt, gewoon paar bontkraagjes met een onsje op pad sturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja toch, fuck die junkeklanten
kreeg 2,50 rente. reken mr uit.quote:
El patron hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
kom nie eens in hun buurt, gewoon paar bontkraagjes met een onsje op pad sturen
gekliktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Drug het volgende:
wel favoriete nr van echo & bunnymen denk
now that what i call edgyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo gek veel meer joh
die care autisten daarquote:
:squote:
Dat krijg je als je 40+ bent hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo gek veel meer joh
ah joh, van mijn part was ik 80quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 40+ bent he
Ok tongquote:
killing moonquote:
ik bedoel die baklappen die gaan janken over een reeks die dichtbmoet omdat er geen vlog is nuquote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb vandaag echt zon dag dat ik et leven fucking boring vind. en ik aan spannende dingen denk die ik kan doen maar er geen vindt die me stimuleren. niets daagt me uit.
en soms heb je van die dagen dat je net een klein bent in een snoepwinkel. Super manisch veel willen, overal et leuke en uitgedaagde inzien. echt zo enthousiaste maddderfakker
hahaahaha lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
spijt van het klikken vieze new waver
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten schermquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Mooiboy hoor die Toto.
Ja shit.quote:
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
Waar zie je me voor aan joh gekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.
Hoi suikerdruifjequote:
zeg maar gerust labielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs fucken met je soul maken je onstabiel
Heb ik soms ook ja, verdomde irritantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:26 schreef Chloroform het volgende:
M'n telefoon ging van 31 procent naar 20 procent in 1 minuut tyfusding
jammer dat je last van je longen hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja shit.op die manische dagen koppijn omdat te druk in hoofd. dus onrust.
nu ook soort van onrust omdat ik me niet chill en relax voel omdat k me verveel.
hoi schatjequote:
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer dat je last van je longen hebt
Hey qtquote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef PeZu het volgende:
Kut overheid en mijn wiet rippen en mijn geld![]()
Ik wil even iemand dood maken
stuur de rekening maar naar Praag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.
Ja de realiteit nakt der altijd in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbij
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nmlquote:
Wist je dat jij echt een topper bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stuur de rekening maar naar Praag.
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nml
Niels is je dankbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
hij was de gene die het minst tegen spartelde zeker na 2 minuten toen had hij de vibe echt te pakken. Kreunde als een speenvarken. maar zei wel ga door. dus eigenlijk telt die niet helemaal als verkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik was zo blij dat je jelly was maar blijkbaar deed je alleen mij na
Over welke FOK!ker gaat dit denken jullie?quote:My friend's got a girlfriend
Man he hates that bitch
He tells me every day
He says "man I really gotta lose my chick
In the worst kind of way"
She sits on her ass
He works his hands to the bone
To give her money every payday
But she wants more dinero just to stay at home
Haal de spiegel van het plafond af en hang daar je tv neerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Neverknown het volgende:
ik wil een tv op mijn slaapkamer. Iemand tips?
Effe apart kamertje nemen samen of mogen ze toekijken!!quote:
Tegen het plafond, boven het voeteneind, licht gekanteld naar je hoofd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Neverknown het volgende:
ik wil een tv op mijn slaapkamer. Iemand tips?
ik bedoel welke tv. jakkes. Zon spiegel boven bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haal de spiegel van het plafond af en hang daar je tv neer
doelde eigenlijk op de tv :$quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen het plafond, boven het voeteneind, licht gekanteld naar je hoofd.
vind t wel spannend met publiekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Effe apart kamertje nemen samen of mogen ze toekijken!!
k was wel jaloers hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik was zo blij dat je jelly was maar blijkbaar deed je alleen mij na
vraag het ariequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me wel af wat hij in de winkels doet. Zag hem ook een winkel binnenlopen.
wiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me wel af wat hij in de winkels doet. Zag hem ook een winkel binnenlopen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tussen_in_emmen.html Deze kwam ik ook tegen van de week hier in Emmen. Ik vond het echt super grappig.
Mooi, ¤5000,- standaard tarief + ¤1000,- per toeschouwer en ik woon je volledig uit!quote:
komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:45 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Mooi, ¤5000,- standaard tarief + ¤1000,- per toeschouwer en ik woon je volledig uit!![]()
Ps Als je echte liefde wilt betaal je het dubbele, ik breng de rubbertjes mee.
alweer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Argh waarom kan ik moeilijk nee zeggen, voel me meteen lullig. Ik heb geen zin in visite.
Ja naja nu heb ik wel gezegd dat ik echt niet wil. Moet maar wachten tot andere huisgenoten terug zijn. Maar voel me wel lullig.quote:
wie komt dan en waarom verzin je geen smoesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Argh waarom kan ik moeilijk nee zeggen, voel me meteen lullig. Ik heb geen zin in visite.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja nu heb ik wel gezegd dat ik echt niet wil. Moet maar wachten tot andere huisgenoten terug zijn. Maar voel me wel lullig.
Volgens mij valt dat schuurtje bijna uit elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef HRC2020 het volgende:
Onze Braad is aardig gefrustreerd geweest door zijn ban als ik zo naar die muur kijk
Hij heeft me zelfs van feestboek gegooid gvdgvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef HRC2020 het volgende:
Onze Braad is aardig gefrustreerd geweest door zijn ban als ik zo naar die muur kijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
heb uit woede een gat in m'n laptop geslagen
niet herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit er ook over te twijfelen nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen van FOK!.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft me zelfs van feestboek gegooid gvdgvd
Het gaat niet om de lengte van de kwast maar om de kwaliteit van de verf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb er ook 1 voor Zosk gevonden
[ afbeelding ]
sry sgliefffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat ben jij ook voor SCHIJT hijabi, beetje het woord seks uittypen.
waarom ben je probamaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
sry dt ik besyaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptopquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
heb uit woede een gat in m'n laptop geslagen
ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
ik draag eigenlijk nooit meer blauwe spijkerbroeken
vind dat echt niet meer mooi ofzo ;s
wat jullie
de koran van vrienden zegt iets anders hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
niet waarquote:
Draag sowieso geen spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
wat jullie
gore tokkie ben je ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptop
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
wat jullie
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag sowieso geen spijkerbroeken.
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat hij mediageniek is, maar die man heeft geen zuiver geweten, zacht uitgedrukt
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.
jep en rokjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?
Tot bloedens toequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ram je ook weleens zo hard in cachet?
Dat kan dat jij dat vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijk
ja kan inderdaadquote:
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Je bevaart de rode zeequote:
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom niet
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen Facebook meer. Sorry voor deze teleurstelling
daar kan hij zich niet achter verschuilen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Vraag maar aan Chaiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Ik had al een vermoeden dat je zou reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat gelukkig geen verplicht certificaat voor.
nee GW pakte ze op en sloot ze op zonder proces. Obama maakt ze (samen met hun familie) af zonder proces.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?
HOU ME TEGEN HOU ME TEGENquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat je zou reageren
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
http://www.gayfm.de/quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil hoink radio luisteren geef me link
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist je dat jij echt een topper bent
Het was toen wel een leuk interview, ik wist nog dat het die week daarvoor door slechte verbinding in het water vielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
Ik nieeetquote:
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoewel ik op woensdagmiddag wel altijd nuttige dingen doe.
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frankquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.
Was er feest?!? Ik ben niet uitgenodigd? !?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |