gekliktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Drug het volgende:
wel favoriete nr van echo & bunnymen denk
now that what i call edgyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo gek veel meer joh
die care autisten daarquote:
:squote:
Dat krijg je als je 40+ bent hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, maar dat boeit mij eigenlijk niet zo gek veel meer joh
ah joh, van mijn part was ik 80quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 40+ bent he
Ok tongquote:
killing moonquote:
ik bedoel die baklappen die gaan janken over een reeks die dichtbmoet omdat er geen vlog is nuquote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb vandaag echt zon dag dat ik et leven fucking boring vind. en ik aan spannende dingen denk die ik kan doen maar er geen vindt die me stimuleren. niets daagt me uit.
en soms heb je van die dagen dat je net een klein bent in een snoepwinkel. Super manisch veel willen, overal et leuke en uitgedaagde inzien. echt zo enthousiaste maddderfakker
hahaahaha lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
spijt van het klikken vieze new waver
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten schermquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Mooiboy hoor die Toto.
Ja shit.quote:
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
Waar zie je me voor aan joh gekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.
Hoi suikerdruifjequote:
zeg maar gerust labielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs fucken met je soul maken je onstabiel
Heb ik soms ook ja, verdomde irritantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:26 schreef Chloroform het volgende:
M'n telefoon ging van 31 procent naar 20 procent in 1 minuut tyfusding
jammer dat je last van je longen hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja shit.op die manische dagen koppijn omdat te druk in hoofd. dus onrust.
nu ook soort van onrust omdat ik me niet chill en relax voel omdat k me verveel.
hoi schatjequote:
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer dat je last van je longen hebt
Hey qtquote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef PeZu het volgende:
Kut overheid en mijn wiet rippen en mijn geld![]()
Ik wil even iemand dood maken
stuur de rekening maar naar Praag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.
Ja de realiteit nakt der altijd in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbij
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nmlquote:
Wist je dat jij echt een topper bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stuur de rekening maar naar Praag.
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nml
Niels is je dankbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
hij was de gene die het minst tegen spartelde zeker na 2 minuten toen had hij de vibe echt te pakken. Kreunde als een speenvarken. maar zei wel ga door. dus eigenlijk telt die niet helemaal als verkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik was zo blij dat je jelly was maar blijkbaar deed je alleen mij na
Over welke FOK!ker gaat dit denken jullie?quote:My friend's got a girlfriend
Man he hates that bitch
He tells me every day
He says "man I really gotta lose my chick
In the worst kind of way"
She sits on her ass
He works his hands to the bone
To give her money every payday
But she wants more dinero just to stay at home
Haal de spiegel van het plafond af en hang daar je tv neerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Neverknown het volgende:
ik wil een tv op mijn slaapkamer. Iemand tips?
Effe apart kamertje nemen samen of mogen ze toekijken!!quote:
Tegen het plafond, boven het voeteneind, licht gekanteld naar je hoofd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Neverknown het volgende:
ik wil een tv op mijn slaapkamer. Iemand tips?
ik bedoel welke tv. jakkes. Zon spiegel boven bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haal de spiegel van het plafond af en hang daar je tv neer
doelde eigenlijk op de tv :$quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen het plafond, boven het voeteneind, licht gekanteld naar je hoofd.
vind t wel spannend met publiekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Effe apart kamertje nemen samen of mogen ze toekijken!!
k was wel jaloers hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik was zo blij dat je jelly was maar blijkbaar deed je alleen mij na
vraag het ariequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me wel af wat hij in de winkels doet. Zag hem ook een winkel binnenlopen.
wiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me wel af wat hij in de winkels doet. Zag hem ook een winkel binnenlopen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:39 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tussen_in_emmen.html Deze kwam ik ook tegen van de week hier in Emmen. Ik vond het echt super grappig.
Mooi, ¤5000,- standaard tarief + ¤1000,- per toeschouwer en ik woon je volledig uit!quote:
komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:45 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Mooi, ¤5000,- standaard tarief + ¤1000,- per toeschouwer en ik woon je volledig uit!![]()
Ps Als je echte liefde wilt betaal je het dubbele, ik breng de rubbertjes mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |