geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kutzooi wilde eerst ing zeggen. was zo fijn aan ing dan
waar staat alleen?quote:
Jij kan zo het theater in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
We wil mij politiek whiteknighten nu hihihi
lekker beleggen in clustermunitiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening thoquote:
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.quote:
Ohh ja das wel chilll dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha 40-45 km per uur. Gas erop! Ja toch niet dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
haha Monjelly plsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
lekker veilig gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wow why so srsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
Gezonde heteroseksuele man, niks mis meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening tho
25 euro? welke bank zit je?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.
quote:
rtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.
Zo negatiefquote:
SNS en ABN sowiesoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
dat is jammer dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeld
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.quote:
Ziet er gangster uit. Is zij een rapper?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.
[ afbeelding ]
tering jij golddiggerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Echt he, double standards.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind?
Hetero-vrouwen hebben sex met andere vrouwen, blijven zichzelf hetero noemen.
Dit doen mannen volgens mij niet. Of je nu hetero, Bi of homo man bent.
Even eten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien 3 minuten zo'n vandaag?
Ik had meer.quote:
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goed bedrag voor een alleenstaande.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed bedrag voor een alleenstaande.
Dank uquote:
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
Jongens haags wil graag dat iemand van jullie vraagt hoeveel spaargeld hij heeft.
Ja daarom beleggen. Maar ik ben te achterlijk ervoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.
pax of mortaxxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
ouwe stackertquote:
je moet niks het is hier niet nazi duitslandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar zou ik wel moeten doen eigenlijk
het is minder trouwens. Rente is aantal maal verlaagd dit jaarquote:
ja ik ook meer om een buffer te hebben. En weet toch niet waaraan ik het uit moet gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komen
Ja niet te zuinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
scheelt nie veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet niks het is hier niet nazi duitsland
Ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is minder trouwens. Rente is aantal maal verlaagd dit jaar
Zette jij al je verdiensten op bank? Kreeg je geen problemen met Belastingdienst?
mannen leegzuigenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Neverknown wat doe jij in het dagelijkse leven eigenlijk
halve kg manitol erbij ja tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Met 15k dikke berg sosa kopen en verdubbelen die shit
dus je hebt nietsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik lul maar wat.Ik heb nu een vriend met een dikke stack.
![]()
![]()
wat ben je edgyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Toto, doe eens iets aan je kapsel man
kom nie eens in hun buurt, gewoon paar bontkraagjes met een onsje op pad sturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja toch, fuck die junkeklanten
kreeg 2,50 rente. reken mr uit.quote:
El patron hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
kom nie eens in hun buurt, gewoon paar bontkraagjes met een onsje op pad sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |