pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening tho
25 euro? welke bank zit je?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff sparen is zo nutteloos nu hè. Nog geen 25 euro gehad dit jaar.
quote:
rtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon weg zetten op een bank in het buitenland. Wel even opletten waar natuurlijk.
Zo negatiefquote:
SNS en ABN sowiesoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Welke bank-app wilt dat je een calculator gebruikt dan?
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
dat is jammer dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is ook de moeite niet. Heb nou ook weer niet zoveel spaargeld
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.quote:
Ziet er gangster uit. Is zij een rapper?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ze eet dick voor lunch en heeft meer relaties achter de rug dan jij pumps hebt.
[ afbeelding ]
tering jij golddiggerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Echt he, double standards.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind?
Hetero-vrouwen hebben sex met andere vrouwen, blijven zichzelf hetero noemen.
Dit doen mannen volgens mij niet. Of je nu hetero, Bi of homo man bent.
Even eten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien 3 minuten zo'n vandaag?
Ik had meer.quote:
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |