geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kutzooi wilde eerst ing zeggen. was zo fijn aan ing dan
waar staat alleen?quote:
Jij kan zo het theater in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
We wil mij politiek whiteknighten nu hihihi
lekker beleggen in clustermunitiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geen irritant apparaat nodig om geld over te maken, super fijne app.
Hahaha echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
Hallo ik ben Crip hihihi....heb echt zin om Drug z'n dick helemaal leeg tenzuigen hihihi...ik ben nog een maagdje maar praat graag over seks maar who cares right? hihihi...
ja oké ze investeren hun geld niet in de juiste dingen. Maar vind het een fijne bank qua gebruik en vind overstappen te veel moeite. Heb wel een asn spaarrekening thoquote:
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.quote:
Ohh ja das wel chilll dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha 40-45 km per uur. Gas erop! Ja toch niet dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
haha Monjelly plsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef Montelly het volgende:
lekker veilig gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wow why so srsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:02 schreef Neverknown het volgende:
Even serieus, is Crip echt nog maagd?
Gezonde heteroseksuele man, niks mis meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Crip zeg Montelly kom neuken dan springt hij meteen in zijn 45-kilometer wagentje om er heen te scheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |