mobiel zekerquote:
is dat niet slecht voor je longen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh hier in de winkel eigenlijk wel, wel lastiger nu
ja ik rook zelf mijn knoflook
ja dat gaat niet lukken om te etenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
kreeg voor de vakantie wel uitgebreid vlees en kaas pakket
heb dat maar aan collega gegeven
waarom spreek je eigl tegen mij?quote:
heb je zo'n rookoven? zijn leuke dingen tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh hier in de winkel eigenlijk wel, wel lastiger nu
ja ik rook zelf mijn knoflook
nee, ik moet je nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat het een forum is, is gebruikelijk
vind echt een rare stoelendans om elkaar allemaal slecht en goedkoop vreten te geven eigenlijk, sla het het liefste allemaal afquote:
ja gelukkig heb ik er niet mee te maken want ik kan niks met die meuk ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
vind echt een rare stoelendans om elkaar allemaal slecht en goedkoop vreten te geven eigenlijk, sla het het liefste allemaal af
gelukkig vrij die dagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrijdag mogelijk weer code oranje of zelfs rood![]()
ook kerstpakket van je werkgeverquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja gelukkig heb ik er niet mee te maken want ik kan niks met die meuk ;s
geen last als het waait toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ok, maar ik heb zelf echt alles tegen
wij kunnen altijd kiezen, of pakket of goed doelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ook kerstpakket van je werkgever
pls investeer gewoon in ict
Wat kies jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij kunnen altijd kiezen, of pakket of goed doel
haha ja gelukkig geven ze bij mij gewoon moneyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ook kerstpakket van je werkgever
pls investeer gewoon in ict
ja wij ook, doe dat ook altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik krijg ook extra maand salaris hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja gelukkig geven ze bij mij gewoon money
Gewoon pakket nemen man.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik krijg winstuitkering en voor kerstpakket cadeaukaartquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik krijg ook extra maand salaris hoor
Wat moet ik met die zooi, manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon pakket nemen man.
maken jullie winst dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik krijg winstuitkering en voor kerstpakket cadeaukaart
je hebt vast wel een schoonmoeder die je haat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet ik met die zooi, man
er zit toch geen semtex in dat pakket gek, werk niet bij ISISquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt vast wel een schoonmoeder die je haat.
ja weet ook niet hoe we het doen, maar we zijn een gezond bedrijfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef zeer het volgende:
[..]
maken jullie winst dan?
en cadeaukaartenvieze werkgevers met hun geveinsde vrijgevigheid
komt door jou, topperquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja weet ook niet hoe we het doen, maar we zijn een gezond bedrijf
wat voor werk doe jij oom weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kreeg wel een bierpakket dit jaar van het Lab
op gedronken met collega's
SLAYER
Dat merkte ik net inderdaad, je wordt weer bedankt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er bestaat geen leuke manier van afwijzen.
is goed voor de serversquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:22 schreef wickedmen het volgende:
Jullie praten echt hayeck veel onzin, soms niet normaal meer
zeg ik lekker niet, hihiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben nog steeds benieuwd waarom jij werkgevers van andere users mailed
tssquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee man, gek, ik kan het makkelijk alleen af
Kan jouw laptop lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Verrassend. Laptop liep weer eens vast.
En die kinderen in China maar ploeteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:27 schreef Drug het volgende:
lijkt me wel faktap als ik geen doekoe had om de shit te kopen die ik wil hebben
Kleur de kale stukjes in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat zo klote is aan mijn kaalheid is dat ik nog best veel haar heb, dus ik moet het echt op een mm afscheren altijd... kan het nu alweer beetpakken... ik voel me net een hippie
wat een verhaal he
medeplichtig iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En die kinderen in China maar ploeteren.
waar loopt je haargrens?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat zo klote is aan mijn kaalheid is dat ik nog best veel haar heb, dus ik moet het echt op een mm afscheren altijd... kan het nu alweer beetpakken... ik voel me net een hippie
wat een verhaal he
je kopt lijkt net een werelbol dan mss ofzoquote:
oh ja, wel creatiefquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
je kopt lijkt net een werelbol dan mss ofzo
TRquote:
tjuschquote:
je kan met weinig toe hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:27 schreef Drug het volgende:
lijkt me wel faktap als ik geen doekoe had om de shit te kopen die ik wil hebben
Goeie TTquote:
ok, sorry danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kan srs niet bedenken waarom je dat zou doen tho
tsss.... kapitalistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt maar als mn laptop traag wordt wil gewoon nieuwe
keek gisteren op aanraden van mijn begeleider op de inzicht in je uitgaven rabo shitquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt maar als mn laptop traag wordt wil gewoon nieuwe
haha rabobank. typischquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:48 schreef zeer het volgende:
[..]
keek gisteren op aanraden van mijn begeleider op de inzicht in je uitgaven rabo shit
schaam me nu nog
living i a material worldquote:
jij lijkt mij zon abn amro mannetjequote:
ing duhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij lijkt mij zon abn amro mannetje
kutzooi wilde eerst ing zeggen. was zo fijn aan ing danquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |