zeg ik lekker niet, hihiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben nog steeds benieuwd waarom jij werkgevers van andere users mailed
tssquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee man, gek, ik kan het makkelijk alleen af
Kan jouw laptop lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Verrassend. Laptop liep weer eens vast.
En die kinderen in China maar ploeteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:27 schreef Drug het volgende:
lijkt me wel faktap als ik geen doekoe had om de shit te kopen die ik wil hebben
Kleur de kale stukjes in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat zo klote is aan mijn kaalheid is dat ik nog best veel haar heb, dus ik moet het echt op een mm afscheren altijd... kan het nu alweer beetpakken... ik voel me net een hippie
wat een verhaal he
medeplichtig iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En die kinderen in China maar ploeteren.
waar loopt je haargrens?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat zo klote is aan mijn kaalheid is dat ik nog best veel haar heb, dus ik moet het echt op een mm afscheren altijd... kan het nu alweer beetpakken... ik voel me net een hippie
wat een verhaal he
je kopt lijkt net een werelbol dan mss ofzoquote:
oh ja, wel creatiefquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:30 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
je kopt lijkt net een werelbol dan mss ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |