Wat kies jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij kunnen altijd kiezen, of pakket of goed doel
haha ja gelukkig geven ze bij mij gewoon moneyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ook kerstpakket van je werkgever
pls investeer gewoon in ict
ja wij ook, doe dat ook altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik krijg ook extra maand salaris hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja gelukkig geven ze bij mij gewoon money
Gewoon pakket nemen man.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik krijg winstuitkering en voor kerstpakket cadeaukaartquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik krijg ook extra maand salaris hoor
Wat moet ik met die zooi, manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon pakket nemen man.
maken jullie winst dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik krijg winstuitkering en voor kerstpakket cadeaukaart
je hebt vast wel een schoonmoeder die je haat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet ik met die zooi, man
er zit toch geen semtex in dat pakket gek, werk niet bij ISISquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt vast wel een schoonmoeder die je haat.
ja weet ook niet hoe we het doen, maar we zijn een gezond bedrijfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef zeer het volgende:
[..]
maken jullie winst dan?
en cadeaukaartenvieze werkgevers met hun geveinsde vrijgevigheid
komt door jou, topperquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ja weet ook niet hoe we het doen, maar we zijn een gezond bedrijf
wat voor werk doe jij oom weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kreeg wel een bierpakket dit jaar van het Lab
op gedronken met collega's
SLAYER
Dat merkte ik net inderdaad, je wordt weer bedankt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er bestaat geen leuke manier van afwijzen.
is goed voor de serversquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:22 schreef wickedmen het volgende:
Jullie praten echt hayeck veel onzin, soms niet normaal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |