Wat fijn voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
vind altijd zo mooi dat Niels alleen maar voer maakt wat je in de supermarkt ook kant en klaar kan kopen en er dan culinaire waarde aan toedicht
nam vorig jaar nog wel eens per 4 maanden of zo patatje oorlog of speciaal tbhquote:
ik pak altijd verse knoflookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
vind met bio knoflook altijd al snel te sterk eigenlijk, doe altijd kalm aan ermee
johquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfgemaakte erwtensoep is wel echt 10000X beter dan kant en klaar
alle maaltijden btw
soep vd slagerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfgemaakte erwtensoep is wel echt 10000X beter dan kant en klaar
alle maaltijden btw
is er niet altijd toch? wel lekker idd, net als zwarte gerookte knoflookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pak altijd verse knoflook
[ afbeelding ]
het is fijn als je je piemel in een vagina of kont laat glijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben van de commissie open deuren, ja
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die oogt niet meer zo fris.
doe je zelf alquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat je volgende doel?
terecht om niet weg te gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nam vorig jaar nog wel eens per 4 maanden of zo patatje oorlog of speciaal tbh
en de afgelopen maand super veel vreten gekregen via werkallemaal koek en weet ik het wat waar geen ingrediënten op stonden, ga dat niet weggooien dus vreet het dan maar op
ooh hier in de winkel eigenlijk wel, wel lastiger nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
is er niet altijd toch? wel lekker idd, net als zwarte gerookte knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |