het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
ik wil ook wel denken aan jou en zeer die vrijenquote:
ik vind vrijen echt zo mooi woord in m'n hoofd maar als ik het zeg gruwel ik er vanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil ook wel denken aan jou en zeer die vrijen
Oh, en spekjesquote:
werd hetero van deze postquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben jouw vriend nietquote:
Er hebben maar 4 mensen gereageerd hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed om te zien dat mensen niet allemaal uit de muur eten hier.
is goed maar weet dat de drug in je gedachte ondertussen denkt aan jouquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil ook wel denken aan jou en zeer die vrijen
Feboquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef Kurovski het volgende:
Goed om te zien dat mensen niet allemaal uit de muur eten hier.
Dit gaat wel diepquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:59 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar weet dat de drug in je gedachte ondertussen denkt aan jou
Ik ga zo witte bonen etenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verwerp de hetero-homo dichotomie en haar valse profeten
Ha, als ik zin heb in een vetje maak ik dat ook gewoon zelf.quote:
de kliko staat nog aan de weg?quote:
Er bestaat geen leuke manier van afwijzen.quote:
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind vrijen echt zo mooi woord in m'n hoofd maar als ik het zeg gruwel ik er van
je mag mijn sloppy seconds welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe nou eens lief tegen mij
Ik eet ook geen vet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ha, als ik zin heb in een vetje maak ik dat ook gewoon zelf.
in de vorm van een stand up comedy show kunnen omstanders nog wel eens lachen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er bestaat geen leuke manier van afwijzen.
Hahahaquote:
ik heb vanmiddag nog voor je gestredenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohh geef je bankrekening geef ik je twee euro voor het Leger des Heilsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ok danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag nog voor je gestreden
HAHAquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
in de vorm van een stand up comedy show kunnen omstanders nog wel eens lachen hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:59 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar weet dat de drug in je gedachte ondertussen denkt aan jou
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohh geef je bankrekening geef ik je twee euro voor het Leger des Heils
Goed te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie mening over aardappelpuree?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Trollscience het volgende:
lekker in het zeldzame geval van goede bereidingquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Trollscience het volgende:
Lekker met lammetjesvlees en tomatensausquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Trollscience het volgende:
yep.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met genoeg roomboter en peper
met een springuitje en wat oude kaas er doorheen gerasptquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker in het zeldzame geval van goede bereiding
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even onder de grill voor het korstje
als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond je al lief maar begin je echt steeds meer te mogen
koken roasten smashen knoflook en herbs erbij roasten munchenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond je al lief maar begin je echt steeds meer te mogen
Maak het zelf af en toe als ik een huzarensalade maak. Kruimige aardappelen, beetje room, beetje mayo dit dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef Trollscience het volgende:
kom cheat dayquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:04 schreef zeer het volgende:
[..]
met een springuitje en wat oude kaas er doorheen geraspt
dus datquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:04 schreef zeer het volgende:
[..]
koken roasten smashen knoflook en herbs erbij roasten munchen
klinkt als illuminatie-propagandaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verwerp de hetero-homo dichotomie en haar valse profeten
gefeliciteerd daar meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
vind altijd zo mooi dat Niels alleen maar voer maakt wat je in de supermarkt ook kant en klaar kan kopen en er dan culinaire waarde aan toedicht
zelfgemaakte erwtensoep is wel echt 10000X beter dan kant en klaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
vind altijd zo mooi dat Niels alleen maar voer maakt wat je in de supermarkt ook kant en klaar kan kopen en er dan culinaire waarde aan toedicht
Wat fijn voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
nam vorig jaar nog wel eens per 4 maanden of zo patatje oorlog of speciaal tbhquote:
ik pak altijd verse knoflookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
vind met bio knoflook altijd al snel te sterk eigenlijk, doe altijd kalm aan ermee
johquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfgemaakte erwtensoep is wel echt 10000X beter dan kant en klaar
alle maaltijden btw
soep vd slagerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfgemaakte erwtensoep is wel echt 10000X beter dan kant en klaar
alle maaltijden btw
is er niet altijd toch? wel lekker idd, net als zwarte gerookte knoflookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pak altijd verse knoflook
[ afbeelding ]
het is fijn als je je piemel in een vagina of kont laat glijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben van de commissie open deuren, ja
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die oogt niet meer zo fris.
doe je zelf alquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat je volgende doel?
terecht om niet weg te gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nam vorig jaar nog wel eens per 4 maanden of zo patatje oorlog of speciaal tbh
en de afgelopen maand super veel vreten gekregen via werkallemaal koek en weet ik het wat waar geen ingrediėnten op stonden, ga dat niet weggooien dus vreet het dan maar op
ooh hier in de winkel eigenlijk wel, wel lastiger nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
is er niet altijd toch? wel lekker idd, net als zwarte gerookte knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |