Goed bedrag voor een alleenstaande.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mmm.. dan heb je dus rond de 15.000 euro spaargeld.
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed bedrag voor een alleenstaande.
Dank uquote:
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gaat wel. Vond dat eerst wel veel. nu weinig.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Catkiller het volgende:
Jongens haags wil graag dat iemand van jullie vraagt hoeveel spaargeld hij heeft.
Ja daarom beleggen. Maar ik ben te achterlijk ervoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tegenwoordig loont het ook bijna niet meer om spaargeld te hebben.
pax of mortaxxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
ouwe stackertquote:
je moet niks het is hier niet nazi duitslandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar zou ik wel moeten doen eigenlijk
het is minder trouwens. Rente is aantal maal verlaagd dit jaarquote:
ja ik ook meer om een buffer te hebben. En weet toch niet waaraan ik het uit moet gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar niet voor de rente maar zodat ik er niet aan kan komen
Ja niet te zuinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
haags ben jij homo
ik vraag dit voor een vriend
scheelt nie veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet niks het is hier niet nazi duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |