stuur de rekening maar naar Praag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.
Ja de realiteit nakt der altijd in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ewa ja.. uiteindelijk gaat alles toch voorbij
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nmlquote:
Wist je dat jij echt een topper bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stuur de rekening maar naar Praag.
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor vreselijks heb je op je geweten? Ik moet wel nog kunnen slapen straks nml
Niels is je dankbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
hij was de gene die het minst tegen spartelde zeker na 2 minuten toen had hij de vibe echt te pakken. Kreunde als een speenvarken. maar zei wel ga door. dus eigenlijk telt die niet helemaal als verkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
10 mannen anaal verkr8 uitgewoond en al hun mannelijkheid ontnomen.
Zijn nu travestieten geworden in thailand.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik was zo blij dat je jelly was maar blijkbaar deed je alleen mij na
Over welke FOK!ker gaat dit denken jullie?quote:My friend's got a girlfriend
Man he hates that bitch
He tells me every day
He says "man I really gotta lose my chick
In the worst kind of way"
She sits on her ass
He works his hands to the bone
To give her money every payday
But she wants more dinero just to stay at home
Haal de spiegel van het plafond af en hang daar je tv neerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:38 schreef Neverknown het volgende:
ik wil een tv op mijn slaapkamer. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |