herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb vandaag echt zon dag dat ik et leven fucking boring vind. en ik aan spannende dingen denk die ik kan doen maar er geen vindt die me stimuleren. niets daagt me uit.
en soms heb je van die dagen dat je net een klein bent in een snoepwinkel. Super manisch veel willen, overal et leuke en uitgedaagde inzien. echt zo enthousiaste maddderfakker
hahaahaha lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
spijt van het klikken vieze new waver
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten schermquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Mooiboy hoor die Toto.
Ja shit.quote:
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij mag mooi opdraaien voor m'n gebarsten scherm
Waar zie je me voor aan joh gekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij dat scherm niet zelf kapotgeslagen hebt.
Hoi suikerdruifjequote:
zeg maar gerust labielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
drugs fucken met je soul maken je onstabiel
Heb ik soms ook ja, verdomde irritantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:26 schreef Chloroform het volgende:
M'n telefoon ging van 31 procent naar 20 procent in 1 minuut tyfusding
jammer dat je last van je longen hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja shit.op die manische dagen koppijn omdat te druk in hoofd. dus onrust.
nu ook soort van onrust omdat ik me niet chill en relax voel omdat k me verveel.
hoi schatjequote:
jaa slaappilletje heeft et zelfde effect ongeveer. mr heb der geen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer dat je last van je longen hebt
Hey qtquote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:29 schreef PeZu het volgende:
Kut overheid en mijn wiet rippen en mijn geld![]()
Ik wil even iemand dood maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |