Draag sowieso geen spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
ik draag eigenlijk nooit meer blauwe spijkerbroeken
vind dat echt niet meer mooi ofzo ;s
wat jullie
gore tokkie ben je ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptop
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
ik draag eigenlijk nooit meer blauwe spijkerbroeken
vind dat echt niet meer mooi ofzo ;s
wat jullie
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag sowieso geen spijkerbroeken.
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat hij mediageniek is, maar die man heeft geen zuiver geweten, zacht uitgedrukt
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.
jep en rokjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?
Tot bloedens toequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ram je ook weleens zo hard in cachet?
Dat kan dat jij dat vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijk
ja kan inderdaadquote:
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Je bevaart de rode zeequote:
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom niet
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen Facebook meer. Sorry voor deze teleurstelling
daar kan hij zich niet achter verschuilen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Vraag maar aan Chaiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Ik had al een vermoeden dat je zou reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat gelukkig geen verplicht certificaat voor.
nee GW pakte ze op en sloot ze op zonder proces. Obama maakt ze (samen met hun familie) af zonder proces.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?
HOU ME TEGEN HOU ME TEGENquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat je zou reageren
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
http://www.gayfm.de/quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil hoink radio luisteren geef me link
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist je dat jij echt een topper bent
Het was toen wel een leuk interview, ik wist nog dat het die week daarvoor door slechte verbinding in het water vielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
Ik nieeetquote:
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoewel ik op woensdagmiddag wel altijd nuttige dingen doe.
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frankquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.
Was er feest?!? Ik ben niet uitgenodigd? !?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |