niet herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit er ook over te twijfelen nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen van FOK!.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft me zelfs van feestboek gegooid gvdgvd
Het gaat niet om de lengte van de kwast maar om de kwaliteit van de verf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb er ook 1 voor Zosk gevonden
[ afbeelding ]
sry sgliefffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat ben jij ook voor SCHIJT hijabi, beetje het woord seks uittypen.
waarom ben je probamaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
sry dt ik besyaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptopquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
heb uit woede een gat in m'n laptop geslagen
ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
ik draag eigenlijk nooit meer blauwe spijkerbroeken
vind dat echt niet meer mooi ofzo ;s
wat jullie
de koran van vrienden zegt iets anders hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |