alweer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Argh waarom kan ik moeilijk nee zeggen, voel me meteen lullig. Ik heb geen zin in visite.
Ja naja nu heb ik wel gezegd dat ik echt niet wil. Moet maar wachten tot andere huisgenoten terug zijn. Maar voel me wel lullig.quote:
wie komt dan en waarom verzin je geen smoesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Argh waarom kan ik moeilijk nee zeggen, voel me meteen lullig. Ik heb geen zin in visite.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja nu heb ik wel gezegd dat ik echt niet wil. Moet maar wachten tot andere huisgenoten terug zijn. Maar voel me wel lullig.
Volgens mij valt dat schuurtje bijna uit elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef HRC2020 het volgende:
Onze Braad is aardig gefrustreerd geweest door zijn ban als ik zo naar die muur kijk
Hij heeft me zelfs van feestboek gegooid gvdgvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:57 schreef HRC2020 het volgende:
Onze Braad is aardig gefrustreerd geweest door zijn ban als ik zo naar die muur kijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
heb uit woede een gat in m'n laptop geslagen
niet herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit er ook over te twijfelen nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. Ik had een hele bestelling gemaakt op thuisbezorgd maar ik heb toch nog gekookt en niet besteld![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen van FOK!.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft me zelfs van feestboek gegooid gvdgvd
Het gaat niet om de lengte van de kwast maar om de kwaliteit van de verf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb er ook 1 voor Zosk gevonden
[ afbeelding ]
sry sgliefffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat ben jij ook voor SCHIJT hijabi, beetje het woord seks uittypen.
waarom ben je probamaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
wist niet dat je zo dacht man. weet niet of we nu nog vrienden kunnen zijn.
sry dt ik besyaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptopquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
heb uit woede een gat in m'n laptop geslagen
ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
ik draag eigenlijk nooit meer blauwe spijkerbroeken
vind dat echt niet meer mooi ofzo ;s
wat jullie
de koran van vrienden zegt iets anders hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar mijn pratende koran zegt achtereenvolgend andere dingen.
niet waarquote:
Draag sowieso geen spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
wat jullie
gore tokkie ben je ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, kostte me 600eu voor nieuwe laptop
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
wat jullie
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag sowieso geen spijkerbroeken.
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat hij mediageniek is, maar die man heeft geen zuiver geweten, zacht uitgedrukt
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lichtblauwe jeans favoriet bij mij.
jep en rokjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij draagt alleen jurkjes toch?
Tot bloedens toequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ram je ook weleens zo hard in cachet?
Dat kan dat jij dat vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt alleen wat voor de zomer eigenlijk
ja kan inderdaadquote:
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Je bevaart de rode zeequote:
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Obama is de eerste die dit heeft gedaan dus waarom niet
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen Facebook meer. Sorry voor deze teleurstelling
daar kan hij zich niet achter verschuilen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klopt, maar komt denk ik ook gewoon een beetje bij president zijn. Zie niet zo snel een president stoppen met drone bombings in het midden-oosten.
Vraag maar aan Chaiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Ik had al een vermoeden dat je zou reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat gelukkig geen verplicht certificaat voor.
nee GW pakte ze op en sloot ze op zonder proces. Obama maakt ze (samen met hun familie) af zonder proces.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dat niet een voortzetting van het Bush-geweest?
HOU ME TEGEN HOU ME TEGENquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe je nummer gwn heb zin om je te hebben op onchristelijke tijden
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat je zou reageren
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Besproken met Hoink toch. Hij had het aardig goed voorbereid vind ik.
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
http://www.gayfm.de/quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil hoink radio luisteren geef me link
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist je dat jij echt een topper bent
Het was toen wel een leuk interview, ik wist nog dat het die week daarvoor door slechte verbinding in het water vielquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog om aan iemand te laten horen die hier was.
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje radioshow lang niet teruggeluisterd
Ik nieeetquote:
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoewel ik op woensdagmiddag wel altijd nuttige dingen doe.
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frankquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was een geniale haxball commentator in hoink's radioshow.
Was er feest?!? Ik ben niet uitgenodigd? !?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik heb verslag gegeven van het feest bij Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |