Walgelijk.quote:In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begevenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geniaal toch, de enige echte bekende FOK!ker is het.
Hoe krijgt hij het toch overal voor elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667116#msg-5667116
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667146#msg-5667146
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :squote:Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
quote:even voor de duidelijkheid ik pak het iets beter aan dan mapima....
Je zou kunnen zeggen dat ik al 1,7 GB aan filmpjes (vlogs) heb opgeslagen op mijn HD
Jaquote:
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
Kweenie, maar weet wel dat je een ONZ topic vol kan krijgen met een heel gesprek aan die citatenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Holy fuck. Waar komt deze 10/10 parelpost vandaanquote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...
Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)
Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.
Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.
Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.
Mvg,
x
Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).
Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....
Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Reageren Reageren met quote
Die is mad
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
'Ongeluk gebeurD'quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...
Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)
Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.
Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.
Mvg,
x
Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).
Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Die is mad
Laat die jonge lekker zijn leven leiden.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
Jup, dan is er weinig op te merken.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
uiteindelijk sterft iedereenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'Ongeluk gebeurD'
Hopelijk sterft diegene.
Wat een verhaal johquote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Mvg,
x
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
Die is mad
Slecht geregeld.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag
Open lekker een topic voor al je postnlklachtenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag
Wow, ik ben net een half uur wakker. Inmiddels ook begonnen met dingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep ben al sinds half 4 bezig.
jaquote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou als je zelf ook ten onrechte een uitkering trekt
Midgetquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
Eerste maandag na de vakantiebah
Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegevenquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
Hoeveel kinderen geef je les?quote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegevenheb er nu al zin in.
horkquote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
En terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
heerlijk werkenquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereertquote:Op maandag 9 januari 2017 06:52 schreef wickedmen het volgende:
Supergirl uit alleen haar frustraties op die kinderen
Ik heb heel wat juffrouwen en leraressen mee gemaakt, moge god genade schenken aan haar leerlingen
Ik wel, twee weken. En nu weer aftellen naar de voorjaarsvakantie! Nog zeven weken te gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 06:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heerlijk werken
Had trouwens geen vakantie, dus ach
Niet zo doen faggquote:Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereert
Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 06:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet zo doen fagg
Je maakt geen kans bij haar
Heb je voorbeelden? :$quote:Op maandag 9 januari 2017 06:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.
Zeer bij Supergirlquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Over wie heb je het in godsnaam
hoe was je wierie?quote:Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereert
niet zo projecteren, geeltandquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeer bij Supergirl
Ik ruik het vanaf hier
nee doe ik straks welquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet ik het tegen haar zeggen?
Ik hoef geen Foksterquote:Op maandag 9 januari 2017 07:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo projecteren, geeltand
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef zeer het volgende:
[..]
En daarmee bezegelde hij zijn eigen lot.
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als jij mij was had je ook een depressie gehad
DOE NORMAAL MANquote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN
Oversized tuinkabouter
:$quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.
Blondje93?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.
kun je geen auto betalen of zoquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
haha lekker man gehandicapten pestenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Door privacyredenen mag ik geen naam geven
Wel haat ze me nu
ahahagahgagahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
Wat ging er door je heen toen je dit typte?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
[..]
haha lekker man gehandicapten pesten
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je dit typte?
neequote:Op maandag 9 januari 2017 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiëren dat ik ze ook echt heb.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je geen auto betalen of zo
heb zelfs 5 a 6 auto's
Doe eens lief.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent de enige met die hoop
kut is dat hehquote:Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiëren dat ik ze ook echt heb.
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
die neus van zijn wat?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
watquote:Op maandag 9 januari 2017 07:14 schreef zeer het volgende:
Lijkt me wel gaar als je arab berber moet zijn en je nog het meest weggebracht van Abraham
kan het me moeilijk voorstellenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff wie heeft er operaties nodig als je kan blowen met je vrienden.
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uitquote:Op maandag 9 januari 2017 07:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zijn dure auto uit het A segment waar hij allemaal meisjes mee oppikt
jij bent zelf heerlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!quote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Niet zo denigrerendquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
:$quote:
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik tochquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
Deed het zelf vroeger ook hoor. Zeker op ochtendend waar ik een tyfusvroege trein moest halen.quote:
hij wil gwn ook aandachtquote:Op maandag 9 januari 2017 07:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik toch
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdommequote:Op maandag 9 januari 2017 08:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mag geen ABBA meer draaien van mijn collega
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you camequote:Op maandag 9 januari 2017 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdomme
trquote:Op maandag 9 januari 2017 08:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you came
prachtig
watquote:
sof sopt ervan hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt zo ongelofelijk ranzig
BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.quote:
houses en ik zijn platonischquote:Op maandag 9 januari 2017 08:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.
Eerst houses nu sofik dacht dat we vrienden waren.
dacht dat ie een flauwe grap wilde makenquote:
ik voelde het manquote:Op maandag 9 januari 2017 08:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoopte stiekem wel dat je hem gewoon af kon maken. Heb genoten.
Snel op slot doen zodra ze zittenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uit
zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezichtquote:Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat ie een flauwe grap wilde maken
Zoals dat ik van een gebouw was gevallen en daarom een verrot gezicht heb
Dat is echt vijf klassen onder zeers niveau.quote:Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat ie een flauwe grap wilde maken
Zoals dat ik van een gebouw was gevallen en daarom een verrot gezicht heb
Je houdt op hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezicht
hehe beter je best doen tardis.quote:
ja graagquote:
ik laat je niet zomaar gaan voor zeerquote:
;squote:Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik laat je niet zomaar gaan voor zeer
Laat me, tis net maandagochtendquote:Op maandag 9 januari 2017 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach daar zitten ze weer met z'n allen hoor. Stelletje kneuzen autisten
We zijn het eens beste Nutzquote:Op maandag 9 januari 2017 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Mag iets meer drama en emotie in deze soap. Dit is niks.
Goed topiek Vogeltjesdansquote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef MAHL het volgende:
KLB / 'Vluchtelingen' die aanpappen met Nederlandse meisjes
zou ik wel gedaan hebben als ik jou was maar ben wel vet blij nuquote:Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik laat je niet zomaar gaan voor zeer
Kkr Islamquote:Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
HEB NIET VAAK STRESS MAAR ALS IK HET HEB KOMT HET DOOR HET OV
Ovquote:Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
HEB NIET VAAK STRESS MAAR ALS IK HET HEB KOMT HET DOOR HET OV
Kkr Koerd, opkkre naar je eigen landquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg in dit in Mn gezichtik klap jou
Owquote:Op maandag 9 januari 2017 09:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kkr Koerd, opkkre naar je eigen land
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up manquote:Op maandag 9 januari 2017 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. Denk dat je in je handjes mag knijpen met het ov hier hoor
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
Hahhahahahaahahhaahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...
doeiquote:
Ik word 5 jaar lang opgelicht met Arriva SMHquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mevrouw is 16 en heeft een mening hoor
Treinreizen wel jaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind met het ov reizen best relaxed eigenlijk
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer inquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
altijd uitstekende service gekregenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Treinreizen wel ja
Maar ik had het meer over klantenservice en manier hoe ze hun abonnementen aanbieden en telkens veranderen en zo
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef wickedmen het volgende:
Waarom komen vrouwen altijd zo dicht bij me zitten
schrijf eens normaal mens gvdquote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Krijg nu wel lkkr ribba van Mn ma hijhihi
Die gozer is 28 en zij 16?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een keertje pikzitten does not a relationship make
of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef kdricklamar het volgende:
Ging ik maar studeren
Had ik de komende 4 jaar geen stress meer om OV
Hoe groot was zijn cockquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben heen 16 en hij is geen 28 😂
wat vind je hiervan 2nutz?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe groot was zijn cock
Heb foto's gezien, was mooie cock
Ja, indien:quote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Starvin Marvinquote:Op maandag 9 januari 2017 09:22 schreef Drug het volgende:
zin om vanavond kaarsjes aan te steken en marvin op te zetten met sof
Dan betaal ik 300 per maand terwijl abbo 140 isquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalen
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannen
HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe groot was zijn cock
Heb foto's gezien, was mooie cock
ja neequote:
Dm me je nummer en ik stuurquote:Op maandag 9 januari 2017 09:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwd
Wel gelachen hahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
meisjes hosselen via de lul van een ander, classic wickedmen
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tietenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
meisjes hosselen via de lul van een ander, classic wickedmen
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten
wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten
Oke Meloewaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]!!!!!
Ik roep dan mongool O f zo terug
Tenzij het een groepje was dan durf ik niet
Ik care alleen om tieten of grote dikke kontenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwen
Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roeptquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben trouwens heel classy met chicks, Kdricklamar is niet mijn type. Zeker niet als ze Fushia heeft gedaan
ok mozyquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik care alleen om grote dikke konten
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roept
wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppen
ogen man, ogenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik care alleen om tieten of grote dikke konten
Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppen
geen ideequote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
waarom zijn beschadigde meisjes zo veel interessanter?
Is er nog een groep?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?
😂😂😂😂quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ogen man, ogen
sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ogen man, ogen
sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
ik ook manquote:Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geen idee
ik verlies supersnel interesse in stabiele meisjes
Oke Meloewa daaghquote:Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houden
Vanaf nu ga ik ook niet meer op je reageren doeiii
Je wilt ze beschermenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrondquote:Op maandag 9 januari 2017 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
stabiele meisjes zijn voor stabiele meisjes
#teamfokkedopindebrein toch
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat alquote:
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrond
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
Oke Tetourabiquote:Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrond
gvd wil je met me trouwen nohomoquote:Op maandag 9 januari 2017 09:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keer
#teamdontpullout
nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokusquote:Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef kdricklamar het volgende:
Hebben jullie ook dat je verwarming aanzet snachts omdat het koud is en je dan wakker wordt in de sauna en bijna niet meer kan ademen
Goeie edit. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
we zijn allemaal 1 Ummah ja tog? nohomo
IK VAL ALTIJD IN SLAAPquote:Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokus
Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosseltquote:Op maandag 9 januari 2017 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jij was er niet eens toen hij hier washoe lang heb je gelurkt man
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:33 schreef HPLC het volgende:
Gvd, mijn prachtpost in YNG is weggecensuurd.
en we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosselt
Ik denk dat ze beide wel aan hun trekken zijn gekomenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Fushiaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:06 schreef kdricklamar het volgende:
Weet iemand hier veel over tv's aankopen doen
Dan word ik zo hitserig wakker en ben ik de hele nacht Uhm klef drm doe het alleen bij Mn vriend tmiquote:
Die doen alles en zijn makkelijkerquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Laatst een 4k HDR tv 60 inch tv gekocht van Philips
Nice ik wil die ookquote:Op maandag 9 januari 2017 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Laatst een 4k HDR tv 60 inch tv gekocht van Philips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |