abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167993070
Haha gelukt ):O
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:11:45 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993092
quote:
In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
Walgelijk.
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2017 @ 23:12:12 #3
88815 The_Emotion
98.3
pi_167993106
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Geniaal toch, de enige echte bekende FOK!ker is het.
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167993107
Welkom op FOK!
pi_167993120
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Welkom op FOK!
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:12:42 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993123
quote:
Qua CBR heb ik weinig invloed maar ik heb melding gemaakt.
pi_167993159
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Reageren Reageren met quote

Die is mad
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:39 #8
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167993165
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Walgelijk.
Dit over Braddie zeker?
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:50 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993172
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:13:55 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993174
quote:
even voor de duidelijkheid ik pak het iets beter aan dan mapima....
Je zou kunnen zeggen dat ik al 1,7 GB aan filmpjes (vlogs) heb opgeslagen op mijn HD
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:59 #11
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993178
Kan daar echt slecht tegen ook al is Braddie niet mijn favoriet en was die actie op de snelweg belachelijk stom. Sowieso iemand die dan over wajong begint terwijl hij er de ballen verstand niet van heeft en er geen enkele reden is om te vermoeden dat Braddie op dit moment misbruik maakt van zijn uitkering en we dit verhaal pas ook al hebben meegemaakt. Lees je in voordat je je domme smoel open trekt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 8 januari 2017 @ 23:14:20 #12
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993195
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef zeer het volgende:

[..]

Dit over Braddie zeker?
Ja
[/quote]
pi_167993204
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef zeer het volgende:

[..]

Dit over Braddie zeker?
nou als je zelf ook ten onrechte een uitkering trekt
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:15:07 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993231
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
[/quote]
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2017 @ 23:15:17 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_167993235
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Zosk het volgende:

[..]

Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Kweenie, maar weet wel dat je een ONZ topic vol kan krijgen met een heel gesprek aan die citaten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 8 januari 2017 @ 23:15:40 #16
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993252
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...

Die is mad
Holy fuck. Waar komt deze 10/10 parelpost vandaan _O_
  zondag 8 januari 2017 @ 23:16:12 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993270
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:16:36 #18
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167993289
Leuke TT
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_167993310
quote:

Geachte heer/mevrouw,

Mvg,

x

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

Die is mad
'Ongeluk gebeurD'

Hopelijk sterft diegene.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:20 #20
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993321
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
Laat die jonge lekker zijn leven leiden.

Zonder BraddieGod was FOK! heel wat minder
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:23 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993325
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jup, dan is er weinig op te merken.

Wel grappig dat hij een video had over dat er meer vlogs kwamen en ze nu weer allemaal verwijderd zijn.
[/quote]
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:44 #22
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167993337
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

'Ongeluk gebeurD'

Hopelijk sterft diegene.
uiteindelijk sterft iedereen
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_167993350
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

true
pi_167993421
quote:

Geachte heer/mevrouw,

Mvg,

x

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

Die is mad
Wat een verhaal joh :')
Welkom op FOK!
pi_167993449
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

Op dit moment nog wel ja. :o
Welkom op FOK!
pi_167993464
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag :')
pi_167993479
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag :')
Slecht geregeld. :D
Welkom op FOK!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:21:42 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993481
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
Open lekker een topic voor al je postnlklachten
pi_167993496
belgische meiden @#$%&

Wat zou hij hiermee bedoelen
pi_167993502
Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Forumactiviteit is 0 na dit berichtje op welk forum dan ook.

Heb hier geen zin meer in, elke keer hetzelfde gezeik, nu krijgen we "eenfokker" Die dit soort shit flikt.
Ik ben zelf ook vaak zat boos op mensen om dommigheid die ze doen, maar hoe erg ik ook iemand haat, en wát diegene mij ook heeft aangedaan ik zou NOOIT VAN MIJN LEVEN, dit soort dingen flikken anoniem en wel, hoe laag bij de grond ben je dan.

Hoop echt dat de mensen die dit flikken bij mij een keer de verkeerde tegen komen.

Anyways, topic (en alle andere topics van mij + mijn account zelf) Zijn al aangegeven bij een mod, ik wil mijn account bij deze laten sluiten.

Een heel erg fijn leven allemaal, en Omniradius, misschien spreek ik jou nog wel eens buiten AW om of iemand anders van hier smiling smiley

De groeten aan iedereen hier.
pi_167993534
Ben wel benieuwd wie eenfokker is. :D
Welkom op FOK!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:24:55 #32
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993600
Zou Braddie die gozer niet kunnen aanklagen voor laster?
  maandag 9 januari 2017 @ 00:08:33 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167994739
Rip sc
  maandag 9 januari 2017 @ 00:09:16 #34
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167994748
Oh ja mensen moeten morgen college en werken

11 uur gaan slapen :')
pi_167994784
Wow echt om 23.30 al dood hier ;(
pi_167994862
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:11 schreef HRC2020 het volgende:
Wow echt om 23.30 al dood hier ;(
Jij moet toch om half 6 op? :')
Welkom op FOK!
  roze maandag 9 januari 2017 @ 00:32:13 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167995028
:)
  maandag 9 januari 2017 @ 00:32:33 #38
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167995032
Gewoon nachtje doorhalen en neus onderpoederen
  maandag 9 januari 2017 @ 01:50:17 #39
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167995449
Werken. :') Doe gewoon gezellig.
[/quote]
  roze maandag 9 januari 2017 @ 01:59:36 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167995492
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:50 schreef Catkiller het volgende:
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
:)
pi_167995896
:(
pi_167995903
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:32 schreef Drug het volgende:
wat is er
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167995916
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat is er
ik wil oneindig slapen
pi_167995918
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:48 schreef Drug het volgende:

[..]

ik wil oneindig slapen
neem od
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 04:11:35 #45
454901 goodtripbob
Never go full bob
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 04:13:20 #46
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_167995937
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:50 schreef Catkiller het volgende:
RT!!! Mensen die werken... :')___ Werken is voor slaven.
  maandag 9 januari 2017 @ 04:47:54 #47
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167995959
Nu niet je neus onderpoederen :')
pi_167995962
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

neem od
zit meer te denken aan snipperdag
pi_167996007
Hallo
Zonder wrijving geen glans
pi_167996020
Mogge Haags. Ook al aan de koffie?
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_167996022
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 05:30 schreef Kurovski het volgende:
Mogge Haags. Ook al aan de koffie?
yep ben al sinds half 4 bezig.
Zonder wrijving geen glans
pi_167996026
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

yep ben al sinds half 4 bezig.
Wow, ik ben net een half uur wakker. Inmiddels ook begonnen met dingen.
pi_167996046
Jullie zijn gek.

Eerste maandag na de vakantie :r bah
  maandag 9 januari 2017 @ 06:36:36 #54
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996074
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nou als je zelf ook ten onrechte een uitkering trekt
ja
  maandag 9 januari 2017 @ 06:41:43 #55
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996088
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.

Midget
pi_167996089
quote:
Jullie zijn gek.

Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegeven _O_ heb er nu al zin in.
  maandag 9 januari 2017 @ 06:45:58 #57
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996096
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:

[..]

Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegeven _O_ heb er nu al zin in.
Hoeveel kinderen geef je les?
pi_167996100
quote:

[..]

hork
pi_167996101
quote:

[..]

En terecht :( werken zullen ze!
pi_167996103
quote:
Jullie zijn gek.

heerlijk werken O+

Had trouwens geen vakantie, dus ach
pi_167996105
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:49 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

cold blooded
  maandag 9 januari 2017 @ 06:52:04 #62
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996107
Supergirl uit alleen haar frustraties op die kinderen

Ik heb heel wat juffrouwen en leraressen mee gemaakt, moge god genade schenken aan haar leerlingen
pi_167996117
Goede TT.
  maandag 9 januari 2017 @ 06:55:34 #64
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996118
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:52 schreef wickedmen het volgende:
Supergirl uit alleen haar frustraties op die kinderen

Ik heb heel wat juffrouwen en leraressen mee gemaakt, moge god genade schenken aan haar leerlingen
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereert
pi_167996120
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

heerlijk werken O+

Had trouwens geen vakantie, dus ach
Ik wel, twee weken. En nu weer aftellen naar de voorjaarsvakantie! Nog zeven weken te gaan *O*
  maandag 9 januari 2017 @ 06:56:40 #66
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996122
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:

[..]

Niet zo doen fagg

Je maakt geen kans bij haar
  maandag 9 januari 2017 @ 06:58:17 #67
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996124
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:56 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Niet zo doen fagg

Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.
pi_167996126
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:56 schreef wickedmen het volgende:
Over wie heb je het in godsnaam :D
  maandag 9 januari 2017 @ 06:59:16 #69
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996127
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:58 schreef zeer het volgende:

[..]

Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.
Heb je voorbeelden? :$

Tevens leren jullie allemaal van mij, ik geef het een 5/10 voor de poging
pi_167996128
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

hork
je moeder
  maandag 9 januari 2017 @ 06:59:31 #71
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996129
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Over wie heb je het in godsnaam :D
Zeer bij Supergirl

Ik ruik het vanaf hier
pi_167996130
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:49 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Zeg ook altijd dat ze dan maar geen kinderen hadden moeten worden.
pi_167996132
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

je moeder
moet ik het tegen haar zeggen?
  maandag 9 januari 2017 @ 06:59:57 #74
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996133
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden? :$
hier kun je wel wat vinden
pi_167996134
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:

[..]

hoe was je wierie? _O_
pi_167996135
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Zeer bij Supergirl

Ik ruik het vanaf hier
niet zo projecteren, geeltand
  maandag 9 januari 2017 @ 07:00:18 #77
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996136
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:00 schreef Mozy het volgende:

[..]

hoe was je wierie? _O_
heb goed geslapen
pi_167996137
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

moet ik het tegen haar zeggen?
nee doe ik straks wel
pi_167996138
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:00 schreef Mozy het volgende:

[..]

nee doe ik straks wel
doe haar de groeten
pi_167996140
gerontofiel
  maandag 9 januari 2017 @ 07:01:44 #81
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996145
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

niet zo projecteren, geeltand
Ik hoef geen Fokster

Alleen voor Meloewa haar tieten zou ik een uitzondering maken
  maandag 9 januari 2017 @ 07:01:57 #82
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996146
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef zeer het volgende:

[..]

hier kun je wel wat vinden
Ik had beter verwacht
pi_167996148
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gerontofiel
niet zo sjaggie doen stiefzoon
pi_167996150
geen zin
  maandag 9 januari 2017 @ 07:02:25 #85
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996151
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:01 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik hoef geen Fokster

En daarmee bezegelde hij zijn eigen lot.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:02:36 #86
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996152
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef Drug het volgende:
geen zin
kom we gaan blowen fuck deze shit
pi_167996154
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef zeer het volgende:

[..]

kom we gaan blowen fuck deze shit
Ik kom ook
  maandag 9 januari 2017 @ 07:04:04 #88
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996156
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:03 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik kom ook
gaat je operatie niet door?
pi_167996158
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef Mozy het volgende:

[..]

niet zo sjaggie doen stiefzoon
als jij mij was had je ook een depressie gehad
pi_167996159
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:03 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik kom ook
Ik niet want ik ben een functionerend lid van deze maatschappij en geen gore JUNK.
pi_167996160
  maandag 9 januari 2017 @ 07:04:35 #92
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996161
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef zeer het volgende:

[..]

En daarmee bezegelde hij zijn eigen lot.
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.

Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
pi_167996166
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

als jij mij was had je ook een depressie gehad
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.
pi_167996168
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.
DOE NORMAAL MAN

Oversized tuinkabouter
  maandag 9 januari 2017 @ 07:05:44 #95
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996169
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.

Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.
pi_167996170
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

DOE NORMAAL MAN

Oversized tuinkabouter
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:06:04 #97
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996171
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef zeer het volgende:

[..]

Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.
:$
pi_167996172
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Blondje93?
pi_167996173
zometeen fietsen door deze fiets kou _O_ hoop dat ik niet dood ga.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:06:55 #100
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996175
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
pi_167996177
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:

[..]

Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.
_O_
  maandag 9 januari 2017 @ 07:07:22 #102
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996178
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
kun je geen auto betalen of zo

heb zelfs 5 a 6 auto's
pi_167996179
quote:
hoop dat ik niet dood ga.
Je bent de enige met die hoop
  maandag 9 januari 2017 @ 07:08:26 #104
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996182
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef MAHL het volgende:

[..]

Blondje93?
Door privacyredenen mag ik geen naam geven

Wel haat ze me nu
  maandag 9 januari 2017 @ 07:08:35 #105
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996184
word altijd racistisch van verdovende middelen

vroeger zong ik altijd The White Man Marches On als ik dronken was
  maandag 9 januari 2017 @ 07:08:52 #106
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996186
quote:
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?
  maandag 9 januari 2017 @ 07:09:03 #107
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996189
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Door privacyredenen mag ik geen naam geven

Wel haat ze me nu
haha lekker man gehandicapten pesten

zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
  maandag 9 januari 2017 @ 07:09:33 #108
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996193
wtf is dit US / Hoe zie je er nu uit? #142 trouwens

is die man gewoon volwassen? :') :D
pi_167996195
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
ahahagahgagahaha
  maandag 9 januari 2017 @ 07:09:54 #110
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996196
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:

[..]

haha lekker man gehandicapten pesten

Wat ging er door je heen toen je dit typte?
  maandag 9 januari 2017 @ 07:11:54 #111
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996200
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Wat ging er door je heen toen je dit typte?
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'
  maandag 9 januari 2017 @ 07:12:10 #112
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996201
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:11 schreef zeer het volgende:

[..]

'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'
nee
pi_167996202
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef zeer het volgende:

[..]

kun je geen auto betalen of zo

heb zelfs 5 a 6 auto's
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiëren dat ik ze ook echt heb.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:12:33 #114
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996204
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

nee
dat dacht ik wel
pi_167996205
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Je bent de enige met die hoop
Doe eens lief.
pi_167996208
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef Mozy het volgende:

[..]

Doe eens lief.
dat kan ik niet :'(
  maandag 9 januari 2017 @ 07:13:09 #117
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996209
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef Mozy het volgende:

[..]

jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiëren dat ik ze ook echt heb.
kut is dat heh
pi_167996212
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:13:50 #119
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996214
quote:
4s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:

[..]

maandag 9 januari 2017 @ 07:13:52 #120
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996215
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

dat kan ik niet :'(
neem meer drugs
pi_167996216
quote:
4s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:

[..]

die neus van zijn wat?
pi_167996217
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef zeer het volgende:

[..]

neem meer drugs
goed idee wel
  maandag 9 januari 2017 @ 07:14:36 #123
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996222
Lijkt me wel gaar als je arab berber moet zijn en je nog het meest weggebracht van Abraham
  maandag 9 januari 2017 @ 07:15:13 #124
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996224
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

goed idee wel
ik kan je Dutch cheese aanraden
  maandag 9 januari 2017 @ 07:15:16 #125
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996225
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:14 schreef zeer het volgende:
Lijkt me wel gaar als je arab berber moet zijn en je nog het meest weggebracht van Abraham
wat
  maandag 9 januari 2017 @ 07:15:44 #126
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996227
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:15 schreef wickedmen het volgende:

[..]

wat
pls
pi_167996228
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:

[..]

kan het me moeilijk voorstellen :D
  maandag 9 januari 2017 @ 07:19:09 #128
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996237
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:15 schreef Drug het volgende:

[..]

kan het me moeilijk voorstellen :D
echt goed geslapen
pi_167996247
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef zeer het volgende:

[..]

gaat je operatie niet door?
Pff wie heeft er operaties nodig als je kan blowen met je vrienden.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:29:21 #130
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996275
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:21 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Pff wie heeft er operaties nodig als je kan blowen met je vrienden.
:') :D
pi_167996291
godverdomme...koude koffie :r
pi_167996309
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godverdomme...koude koffie :r
Koude koffie in je moeders zompige kut! Ben je verdorie nou helemaal.
pi_167996317
pi_167996345
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

die neus van zijn wat?
Zijn dure auto uit het A segment waar hij allemaal meisjes mee oppikt
pi_167996352
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:43 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Zijn dure auto uit het A segment waar hij allemaal meisjes mee oppikt
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uit
  maandag 9 januari 2017 @ 07:48:35 #137
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996373
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
  maandag 9 januari 2017 @ 07:52:44 #138
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996399
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
jij bent zelf heerlijk
pi_167996405
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
pi_167996434
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
Niet zo denigrerend
  maandag 9 januari 2017 @ 07:57:51 #141
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996436
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:52 schreef zeer het volgende:

[..]

jij bent zelf heerlijk
  maandag 9 januari 2017 @ 07:58:46 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996444
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik toch
pi_167996451
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:56 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend
Deed het zelf vroeger ook hoor. Zeker op ochtendend waar ik een tyfusvroege trein moest halen.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:59:48 #144
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996454
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:57 schreef supersof het volgende:

[..]

deed het pijn trouwens?
pi_167996459
Mag geen ABBA meer draaien van mijn collega ;(
  maandag 9 januari 2017 @ 08:00:24 #146
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996460
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:58 schreef supersof het volgende:

[..]

Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik toch
hij wil gwn ook aandacht
  maandag 9 januari 2017 @ 08:02:06 #147
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996474
quote:
8s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mag geen ABBA meer draaien van mijn collega ;(
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdomme
pi_167996493
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:02 schreef zeer het volgende:

[..]

als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdomme
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you came

:'(

prachtig :'(
  maandag 9 januari 2017 @ 08:04:44 #149
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996498
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you came

prachtig :'(
tr
pi_167996503
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:04 schreef zeer het volgende:

[..]

tr
And turning out the light
I must have yawned and cuddled up for yet another night
pi_167996520
I don't want to talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
  maandag 9 januari 2017 @ 08:07:53 #152
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996522
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:59 schreef zeer het volgende:

[..]

deed het pijn trouwens?
wat
  maandag 9 januari 2017 @ 08:08:52 #153
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996525
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:07 schreef supersof het volgende:

[..]

wat
toen je uit de hemel viel, engel
pi_167996531
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:08 schreef zeer het volgende:

[..]

toen je uit de hemel viel, engel
:r

echt zo ongelofelijk ranzig
  maandag 9 januari 2017 @ 08:11:29 #155
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996541
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

:r

echt zo ongelofelijk ranzig
sof sopt ervan hoor :) :)
pi_167996569
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:07 schreef supersof het volgende:

[..]

wat
:') dat je daar nog intrapt
pi_167996576
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:11 schreef zeer het volgende:

[..]

sof sopt ervan hoor :) :)
BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.
Eerst houses nu sof :r ik dacht dat we vrienden waren.
  maandag 9 januari 2017 @ 08:18:51 #158
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996579
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:17 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

echt een topmeid
  maandag 9 januari 2017 @ 08:19:45 #159
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996583
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:18 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.
Eerst houses nu sof :r ik dacht dat we vrienden waren.
houses en ik zijn platonisch
pi_167996600
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:18 schreef zeer het volgende:

[..]

echt een topmeid
Ja hoopte stiekem wel dat je hem gewoon af kon maken. Heb genoten.
  maandag 9 januari 2017 @ 08:23:15 #161
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996605
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:17 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

dacht dat ie een flauwe grap wilde maken
Zoals dat ik van een gebouw was gevallen en daarom een verrot gezicht heb
  maandag 9 januari 2017 @ 08:23:29 #162
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996608
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:22 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja hoopte stiekem wel dat je hem gewoon af kon maken. Heb genoten.
ik voelde het man _O_
pi_167996622
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uit
Snel op slot doen zodra ze zitten
pi_167996623
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef zeer het volgende:

[..]

ik voelde het man _O_
O+ fijne vriend
  maandag 9 januari 2017 @ 08:26:07 #165
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996625
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:

[..]

zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezicht
pi_167996628
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Dat is echt vijf klassen onder zeers niveau.
pi_167996631
Ik heb de Coldcase kalender bekeken en nu ben ik bang
pi_167996632
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:26 schreef zeer het volgende:

[..]

zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezicht
Je houdt op hoor
pi_167996636
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:25 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Snel op slot doen zodra ze zitten
goeie tip wel, thx
  maandag 9 januari 2017 @ 08:34:03 #170
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996681
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:26 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Je houdt op hoor
hehe beter je best doen tardis.
pi_167996710
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:34 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja daag graag of niet hoor.
  maandag 9 januari 2017 @ 08:40:14 #172
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996719
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:39 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja daag graag of niet hoor.
ja graag
  maandag 9 januari 2017 @ 08:41:23 #173
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167996736
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:34 schreef supersof het volgende:

[..]

zal ik hem tips geven
pi_167996754
Wordt het eindelijk licht, is het mistig. :{
pi_167996767
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:40 schreef supersof het volgende:

[..]

ja graag
Oké dan
pi_167996771
Ach daar zitten ze weer met z'n allen hoor. Stelletje kneuzen autisten
  maandag 9 januari 2017 @ 08:46:28 #177
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167996781
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:44 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Oké dan
ik laat je niet zomaar gaan voor zeer
  maandag 9 januari 2017 @ 08:51:47 #178
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167996843
Mag iets meer drama en emotie in deze soap. Dit is niks.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167996893
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:

[..]

;s
  maandag 9 januari 2017 @ 08:56:56 #180
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996896
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach daar zitten ze weer met z'n allen hoor. Stelletje kneuzen autisten
Laat me, tis net maandagochtend
  maandag 9 januari 2017 @ 08:57:06 #181
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996897
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Mag iets meer drama en emotie in deze soap. Dit is niks.
We zijn het eens beste Nutz
  maandag 9 januari 2017 @ 08:57:17 #182
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996901
Op maandag 9 januari 2017 08:24 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het christendom is net als de lievelingsgodsdienst van Links een importreligie uit het Midden-Oosten. Juist de vroegere gewelddadigheid van het christendom moet de ogen van de VVD (hoofdschuldige in het jihaddebat) en van Links de ogen openen wat haar jongere broertje allemaal in petto heeft. Langzaam begint men het te zien maar het gaat tergend langzaam.
  maandag 9 januari 2017 @ 09:02:30 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996950
Ov in nl is zo kut
pi_167996955
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:

[..]

zou ik wel gedaan hebben als ik jou was maar ben wel vet blij nu
pi_167996961
HEB NIET VAAK STRESS MAAR ALS IK HET HEB KOMT HET DOOR HET OV
pi_167996976
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:56 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Laat me, tis net maandagochtend
Lekker met wijn in de bieb?
  maandag 9 januari 2017 @ 09:05:28 #188
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996979
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
Kkr Islam
pi_167996985
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
Ov :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:06:24 #190
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996991
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Lekker met wijn in de bieb?
Wel in de bieb, geen wijn, geen pep
pi_167996998
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Kkr Islam
Tf :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:07:15 #192
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997004
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:06 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Tf :')
We moeten de grenzen sluiten
pi_167997005
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ov :')
Ov in nl :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:07:25 #194
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997007
Open je ogen voordat het te laat is
pi_167997009
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

We moeten de grenzen sluiten
Zeg in dit in Mn gezicht :( ik klap jou
  maandag 9 januari 2017 @ 09:08:18 #196
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997019
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Zeg in dit in Mn gezicht :( ik klap jou
Kkr Koerd, opkkre naar je eigen land
  maandag 9 januari 2017 @ 09:08:53 #197
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997029
Oh ja wacht...
  maandag 9 januari 2017 @ 09:09:04 #198
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997033
Koerden hebben geen land
pi_167997034
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:08 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Kkr Koerd, opkkre naar je eigen land
Ow
  maandag 9 januari 2017 @ 09:10:44 #200
138448 PeZu
Suspended animation
pi_167997056
snap!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_167997061
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:09 schreef wickedmen het volgende:
Koerden hebben geen land
Ahahahaha
pi_167997069
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ov in nl :')
Lol. Denk dat je in je handjes mag knijpen met het ov hier hoor
pi_167997106
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Lol. Denk dat je in je handjes mag knijpen met het ov hier hoor
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man :7
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!

Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:14:24 #204
64831 2NutZ
pi_167997115
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe :')
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon... :O
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167997154
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

:') mevrouw is 16 en heeft een mening hoor
pi_167997157
Het OV :') x infinity !!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_167997160
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon... :O
Hahhahahahaahahhaahahaha
  maandag 9 januari 2017 @ 09:16:38 #208
64831 2NutZ
pi_167997166
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Hahhahahahaahahhaahahaha
doei
pi_167997168
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het OV :') x infinity !!
vind met het ov reizen best relaxed eigenlijk
pi_167997176
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

:') mevrouw is 16 en heeft een mening hoor
Ik word 5 jaar lang opgelicht met Arriva SMH

Nee maar jullie hebben gelijk
RET is bazen maatschappij alleen arriba is zo fucked up
pi_167997190
quote:

[..]

Treinreizen wel ja

Maar ik had het meer over klantenservice en manier hoe ze hun abonnementen aanbieden en telkens veranderen en zo
pi_167997198
Krijg nu wel lkkr ribba van Mn ma hijhihi
pi_167997199
quote:

[..]

deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
pi_167997207
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:17 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Treinreizen wel ja

Maar ik had het meer over klantenservice en manier hoe ze hun abonnementen aanbieden en telkens veranderen en zo
altijd uitstekende service gekregen

was laatst ergens vergeten uit te checken, binnen drie dagen 20 euro op mijn rekening :7
  maandag 9 januari 2017 @ 09:19:01 #215
64831 2NutZ
pi_167997213
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:

[..]

deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
:') _O-
  maandag 9 januari 2017 @ 09:19:03 #216
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997214
Waarom komen vrouwen altijd zo dicht bij me zitten
pi_167997223
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:') _O- deze koning
pi_167997230
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef wickedmen het volgende:
Waarom komen vrouwen altijd zo dicht bij me zitten
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannen
  maandag 9 januari 2017 @ 09:20:00 #219
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997237
Kdricklamar had toch met Fushia?
pi_167997238
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Krijg nu wel lkkr ribba van Mn ma hijhihi
schrijf eens normaal mens gvd
pi_167997242
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef wickedmen het volgende:
een keertje pikzitten does not a relationship make
pi_167997245
Ging ik maar studeren
Had ik de komende 4 jaar geen stress meer om OV
  maandag 9 januari 2017 @ 09:20:51 #223
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997254
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

een keertje pikzitten does not a relationship make
Die gozer is 28 en zij 16?

Wtf
pi_167997255
quote:
🙄🙄 ik ben fushia fushia is mij
pi_167997265
quote:

[..]

Die gozer is 28 en zij 16?

Wtf
Ben heen 16 en hij is geen 28 😂
pi_167997270
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

schrijf eens normaal mens gvd
Ik liet me ff gaan :@
pi_167997272
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef kdricklamar het volgende:
Ging ik maar studeren
Had ik de komende 4 jaar geen stress meer om OV
of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalen _O_
  maandag 9 januari 2017 @ 09:21:53 #228
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997275
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ben heen 16 en hij is geen 28 😂
Hoe groot was zijn cock

Heb foto's gezien, was mooie cock
pi_167997281
zin om vanavond kaarsjes aan te steken en marvin op te zetten met sof
pi_167997283
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoe groot was zijn cock

wat vind je hiervan 2nutz?
pi_167997288
quote:

[..]

Ja, indien:

1. Alles rijdt
2. Buiten de spits
3. Niet meer dan 3x overstappen
4. Minimum aan mensen

Dan heb ik nog wel een voorkeur voor de trein. Dan kun je nog altijd weglopen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_167997292
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:22 schreef Drug het volgende:
zin om vanavond kaarsjes aan te steken en marvin op te zetten met sof
Starvin Marvin _O_
pi_167997294
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalen _O_
Dan betaal ik 300 per maand terwijl abbo 140 is

Ov is echt geen goud waard hahahah
  maandag 9 januari 2017 @ 09:22:40 #234
64831 2NutZ
pi_167997295
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

dan lijken ze toegankelijker voor andere mannen
:') :D
pi_167997309
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoe groot was zijn cock

HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwd
  maandag 9 januari 2017 @ 09:23:21 #236
64831 2NutZ
pi_167997315
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:22 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

wat vind je hiervan 2nutz?
ja nee
  maandag 9 januari 2017 @ 09:23:32 #237
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997322
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:23 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwd
Dm me je nummer en ik stuur
  maandag 9 januari 2017 @ 09:24:02 #238
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997332
Kut vriendin van een huisgenote is hier

Snel weg hier, straks denken ze dat ik een junk ben

Zo wel eerst effe snuiven in de wc
pi_167997333
zin om vanavond turmion kätilöt op te zetten en m'n bankstel door de ramen te gooien want eigenlijk is het wel kaolo lelijk ding
pi_167997338
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:23 schreef wickedmen het volgende:

[..]

meisjes hosselen via de lul van een ander, classic wickedmen :')
pi_167997347
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:23 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:') !!!!
pi_167997353
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Wel gelachen hahahaha
  maandag 9 januari 2017 @ 09:25:10 #243
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997365
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:25:46 #244
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997374
Ik ben trouwens heel classy met chicks, Kdricklamar is niet mijn type. Zeker niet als ze Fushia heeft gedaan
pi_167997380
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten :')
:')!!!!!
Ik roep dan mongool O f zo terug

Tenzij het een groepje was dan durf ik niet :7
pi_167997381
quote:

[..]

wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwen
  maandag 9 januari 2017 @ 09:26:45 #247
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997393
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

:')!!!!!
Ik roep dan mongool O f zo terug

Tenzij het een groepje was dan durf ik niet :7
Oke Meloewa
  maandag 9 januari 2017 @ 09:27:05 #248
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997406
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:26 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwen
Ik care alleen om tieten of grote dikke konten
pi_167997414
quote:
Ik ben trouwens heel classy met chicks, Kdricklamar is niet mijn type. Zeker niet als ze Fushia heeft gedaan
Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roept _O-
pi_167997418
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik care alleen om grote dikke konten
ok mozy
pi_167997422
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:26 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Oke Meloewa
Sure classy boy Sure
  maandag 9 januari 2017 @ 09:28:04 #252
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997432
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roept _O-
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppen
pi_167997436
Niet alles hebben _O_ :')
  maandag 9 januari 2017 @ 09:28:37 #254
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997443
Vraag maar na, zeker Foksters vind ik niet interessant en gun ik altijd andere Fokekrs
pi_167997444
waarom zijn beschadigde meisjes zo veel interessanter?
pi_167997450
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:

[..]

wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?
pi_167997451
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik care alleen om tieten of grote dikke konten
ogen man, ogen

sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
pi_167997457
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houden
Vanaf nu ga ik ook niet meer op je reageren doeiii
pi_167997458
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
geen idee :@
ik verlies supersnel interesse in stabiele meisjes
  maandag 9 januari 2017 @ 09:29:11 #260
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997461
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?
Is er nog een groep?
pi_167997465
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:

[..]

ogen man, ogen

sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
😂😂😂😂
  maandag 9 januari 2017 @ 09:29:29 #262
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997469
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:

[..]

ogen man, ogen

_O- :') :D _O- _O_
pi_167997474
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

geen idee :@
ik verlies supersnel interesse in stabiele meisjes
ik ook man
  maandag 9 januari 2017 @ 09:29:46 #264
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997478
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houden
Vanaf nu ga ik ook niet meer op je reageren doeiii
Oke Meloewa daagh
pi_167997496
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef Drug het volgende:

[..]

ik ook man
stabiele meisjes zijn voor stabiele meisjes

#teamfokkedopindebrein toch
  maandag 9 januari 2017 @ 09:31:39 #266
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997516
quote:
Je wilt ze beschermen
pi_167997537
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:30 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

stabiele meisjes zijn voor stabiele meisjes

#teamfokkedopindebrein toch
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrond
pi_167997558
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:31 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je wilt ze beschermen
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
pi_167997561
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:

[..]

wij begrijpen elkaar
pi_167997568
:')
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:

[..]

nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
:') tering ik denk het ook
  maandag 9 januari 2017 @ 09:34:25 #271
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997570
Je moet zo dikke lijn nemen, ga je lekker van
  maandag 9 januari 2017 @ 09:34:40 #272
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997572
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:

[..]

Oke Tetourabi
pi_167997591
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:34 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Oke Tetourabi
jij was er niet eens toen hij hier was :') hoe lang heb je gelurkt man
pi_167997594
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:

[..]

hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keer

#teamdontpullout

pi_167997607
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:36 schreef Faeroer het volgende:

[..]

hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keer

#teamdontpullout

gvd wil je met me trouwen nohomo
pi_167997620
Hebben jullie ook dat je verwarming aanzet snachts omdat het koud is en je dan wakker wordt in de sauna en bijna niet meer kan ademen
pi_167997626
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef kdricklamar het volgende:
Hebben jullie ook dat je verwarming aanzet snachts omdat het koud is en je dan wakker wordt in de sauna en bijna niet meer kan ademen
nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokus
pi_167997628
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:36 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

gvd wil je met me trouwen nohomo
we zijn allemaal 1 Ummah ja tog? nohomo
  maandag 9 januari 2017 @ 09:38:44 #279
64831 2NutZ
pi_167997640
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

we zijn allemaal 1 Ummah ja tog? nohomo
Goeie edit. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
pi_167997642
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokus
IK VAL ALTIJD IN SLAAP
pi_167997653
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

IK VAL ALTIJD IN SLAAP
de vraag is of je ook weer opstaat
  maandag 9 januari 2017 @ 09:39:59 #282
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_167997658
Loonslaaf leef is weer begonnen _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_167997694
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:

[..]

de vraag is of je ook weer opstaat
Helaas wel ;(
  maandag 9 januari 2017 @ 09:45:48 #284
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167997754
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

jij was er niet eens toen hij hier was :') hoe lang heb je gelurkt man
Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosselt
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 09:49:05 #285
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_167997798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 20:33 schreef HPLC het volgende:
Gvd, mijn prachtpost in YNG is weggecensuurd.
:o it wasn't me :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 9 januari 2017 @ 09:51:11 #286
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167997829
Gelukkig is het toch opgeheven binnen een maand
pi_167998025
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

IK VAL ALTIJD IN SLAAP
gewoon niet aan hebben 's avonds
pi_167998028
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 09:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosselt
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
  maandag 9 januari 2017 @ 10:05:02 #289
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998067
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:02 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Ik denk dat ze beide wel aan hun trekken zijn gekomen

Meloewa kan btw soms ook best overdrijven en is zelf ook niet de liefste
pi_167998089
meloewa is gwn lief
pi_167998100
Weet iemand hier veel over tv's aankopen doen
pi_167998111
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:06 schreef kdricklamar het volgende:
Weet iemand hier veel over tv's aankopen doen
Fushia
pi_167998120
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:02 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

gewoon niet aan hebben 's avonds
Dan word ik zo hitserig wakker en ben ik de hele nacht Uhm klef drm doe het alleen bij Mn vriend tmi
pi_167998125
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Fushia
Iemand anders?
pi_167998149
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:07 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Iemand anders?
Niemand hier kijkt tv en hebben er dus ook geen een.
pi_167998156
Ik wil gewoon een big ass smart tv die lang meegaat en max 1000 kost

En er zijn zoveel keuzes ik kan het niet meer aan
  maandag 9 januari 2017 @ 10:09:27 #297
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998163
Laatst een 4k HDR tv 60 inch tv gekocht van Philips :)
  maandag 9 januari 2017 @ 10:10:27 #298
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_167998182
quote:
Die doen alles en zijn makkelijker :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 9 januari 2017 @ 10:10:38 #299
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998185
Media Markt

Geachte meneer Nibou,
Hartelijk dank voor jouw bestelling bij Media Markt. Hieronder vind je de details van jouw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we je hierover per email informeren.

Jouw bestelling bij Media Markt
Bestelnummer : 7241
Besteldatum : 02.11.2016 21:10
Verzendwijze : Levering aan huis
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot jouw bestelling.

Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1453195 (Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis) PHILIPS 49PUS6101/12

Resolutie 3840 x 2160 Energie-efficiëntieklasse A+ Type apparaat LED Processor Dual-core Beeldoptimalisatie Pixel Plus Ultra HD, Micro Dimming Beeldschermdiagonaal (inch) 49 inch Beeldschermdiagonaal (cm) 123 cm Smart TV ja Beeldresolutie Ultra HD 4K Schermdesign Flat

Deze is goeie. Zeer tevreden over
  maandag 9 januari 2017 @ 10:11:12 #300
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_167998194
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:09 schreef wickedmen het volgende:
:')
Is allemaal chinese troep. Phillips maakt al tijden geen eigen tv's meer. Alleen het logo staat erop.
Had je beter voor LG kunnen gaan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_167998198
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Nice ik wil die ook
Wacht die had ik vlm zelfs in mn lijst :7

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel verschillende onbelangrijke features wat moet ik nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')