kan het me moeilijk voorstellenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff wie heeft er operaties nodig als je kan blowen met je vrienden.
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uitquote:Op maandag 9 januari 2017 07:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zijn dure auto uit het A segment waar hij allemaal meisjes mee oppikt
jij bent zelf heerlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!quote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Niet zo denigrerendquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
:$quote:
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik tochquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
Deed het zelf vroeger ook hoor. Zeker op ochtendend waar ik een tyfusvroege trein moest halen.quote:
hij wil gwn ook aandachtquote:Op maandag 9 januari 2017 07:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik toch
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdommequote:Op maandag 9 januari 2017 08:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mag geen ABBA meer draaien van mijn collega
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you camequote:Op maandag 9 januari 2017 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdomme
trquote:Op maandag 9 januari 2017 08:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you came
prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |