quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.
kun je geen auto betalen of zoquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
haha lekker man gehandicapten pestenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Door privacyredenen mag ik geen naam geven
Wel haat ze me nu
ahahagahgagahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
Wat ging er door je heen toen je dit typte?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
[..]
haha lekker man gehandicapten pesten
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je dit typte?
neequote:Op maandag 9 januari 2017 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiėren dat ik ze ook echt heb.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je geen auto betalen of zo
heb zelfs 5 a 6 auto's
Doe eens lief.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent de enige met die hoop
kut is dat hehquote:Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiėren dat ik ze ook echt heb.
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
die neus van zijn wat?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
watquote:Op maandag 9 januari 2017 07:14 schreef zeer het volgende:
Lijkt me wel gaar als je arab berber moet zijn en je nog het meest weggebracht van Abraham
kan het me moeilijk voorstellenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff wie heeft er operaties nodig als je kan blowen met je vrienden.
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uitquote:Op maandag 9 januari 2017 07:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zijn dure auto uit het A segment waar hij allemaal meisjes mee oppikt
jij bent zelf heerlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!quote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef supersof het volgende:
Trein gered en ik zit lekker alleen bij zo'n stuk bij de deur. Wat een heerlijke ochtend
Niet zo denigrerendquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
:$quote:
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik tochquote:Op maandag 9 januari 2017 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oortjes in, schermpje voor je neus, vooral niet praten met de andere reizigers, heerlijk!
Deed het zelf vroeger ook hoor. Zeker op ochtendend waar ik een tyfusvroege trein moest halen.quote:
hij wil gwn ook aandachtquote:Op maandag 9 januari 2017 07:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zitten geen andere reizigers hier zeg ik toch
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdommequote:Op maandag 9 januari 2017 08:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mag geen ABBA meer draaien van mijn collega
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you camequote:Op maandag 9 januari 2017 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik je collega was had ik gemeld dat je me aangerand had met je ABBA godverdomme
trquote:Op maandag 9 januari 2017 08:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
And still on top of this I'm pretty sure it must have rained, The day before you came
prachtig
watquote:
sof sopt ervan hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 08:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt zo ongelofelijk ranzig
BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.quote:
houses en ik zijn platonischquote:Op maandag 9 januari 2017 08:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BLIJF NOU EENS VAN MIJN FOKSTERS AF WANT IK LEG HET AF TEGEN JE.
Eerst houses nu sofik dacht dat we vrienden waren.
dacht dat ie een flauwe grap wilde makenquote:
ik voelde het manquote:Op maandag 9 januari 2017 08:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoopte stiekem wel dat je hem gewoon af kon maken. Heb genoten.
Snel op slot doen zodra ze zittenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb dat geprobeerd, werkte niet, ze stapten wel in, maar net zo snel weer uit
zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezichtquote:Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat ie een flauwe grap wilde maken
Zoals dat ik van een gebouw was gevallen en daarom een verrot gezicht heb
Dat is echt vijf klassen onder zeers niveau.quote:Op maandag 9 januari 2017 08:23 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat ie een flauwe grap wilde maken
Zoals dat ik van een gebouw was gevallen en daarom een verrot gezicht heb
Je houdt op hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nooit grapjes maken over jouw prestine 9,5/10 modellen gezicht
hehe beter je best doen tardis.quote:
ja graagquote:
ik laat je niet zomaar gaan voor zeerquote:
;squote:Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik laat je niet zomaar gaan voor zeer
Laat me, tis net maandagochtendquote:Op maandag 9 januari 2017 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach daar zitten ze weer met z'n allen hoor. Stelletje kneuzen autisten
We zijn het eens beste Nutzquote:Op maandag 9 januari 2017 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Mag iets meer drama en emotie in deze soap. Dit is niks.
Goed topiek Vogeltjesdansquote:Op maandag 9 januari 2017 07:48 schreef MAHL het volgende:
KLB / 'Vluchtelingen' die aanpappen met Nederlandse meisjes
zou ik wel gedaan hebben als ik jou was maar ben wel vet blij nuquote:Op maandag 9 januari 2017 08:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik laat je niet zomaar gaan voor zeer
Kkr Islamquote:Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
HEB NIET VAAK STRESS MAAR ALS IK HET HEB KOMT HET DOOR HET OV
Ovquote:Op maandag 9 januari 2017 09:03 schreef kdricklamar het volgende:
HEB NIET VAAK STRESS MAAR ALS IK HET HEB KOMT HET DOOR HET OV
Kkr Koerd, opkkre naar je eigen landquote:Op maandag 9 januari 2017 09:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg in dit in Mn gezichtik klap jou
Owquote:Op maandag 9 januari 2017 09:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kkr Koerd, opkkre naar je eigen land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |