Wow, ik ben net een half uur wakker. Inmiddels ook begonnen met dingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep ben al sinds half 4 bezig.
jaquote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou als je zelf ook ten onrechte een uitkering trekt
Midgetquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
Eerste maandag na de vakantiebah
Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegevenquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
Hoeveel kinderen geef je les?quote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vandaag lekker streng zijn en heel veel huiswerk meegevenheb er nu al zin in.
horkquote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
En terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 06:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
heerlijk werkenquote:Op maandag 9 januari 2017 06:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn gek.
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereertquote:Op maandag 9 januari 2017 06:52 schreef wickedmen het volgende:
Supergirl uit alleen haar frustraties op die kinderen
Ik heb heel wat juffrouwen en leraressen mee gemaakt, moge god genade schenken aan haar leerlingen
Ik wel, twee weken. En nu weer aftellen naar de voorjaarsvakantie! Nog zeven weken te gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 06:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heerlijk werken
Had trouwens geen vakantie, dus ach
Niet zo doen faggquote:Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereert
Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 06:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet zo doen fagg
Je maakt geen kans bij haar
Heb je voorbeelden? :$quote:Op maandag 9 januari 2017 06:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee over wie het gaat maar zodra jij iets vanuit je ervaring vertelt weet iedereen dat het exact het tegenovergestelde moet zijn.
Zeer bij Supergirlquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Over wie heb je het in godsnaam
hoe was je wierie?quote:Op maandag 9 januari 2017 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd zo waardevol als jij naar je levenservaring refereert
niet zo projecteren, geeltandquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeer bij Supergirl
Ik ruik het vanaf hier
nee doe ik straks welquote:Op maandag 9 januari 2017 06:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet ik het tegen haar zeggen?
Ik hoef geen Foksterquote:Op maandag 9 januari 2017 07:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo projecteren, geeltand
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef zeer het volgende:
[..]
En daarmee bezegelde hij zijn eigen lot.
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als jij mij was had je ook een depressie gehad
DOE NORMAAL MANquote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN
Oversized tuinkabouter
:$quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.
Blondje93?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |