Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:02 schreef zeer het volgende:
[..]
En daarmee bezegelde hij zijn eigen lot.
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als jij mij was had je ook een depressie gehad
DOE NORMAAL MANquote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja duh, is niet zo moeilijk met dat glimmende hoofd.
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN
Oversized tuinkabouter
:$quote:Op maandag 9 januari 2017 07:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Geloof echter niet dat er plekken zijn in Nederland waar vrouwen niet gelijk de politie bellen als jij ze aanspreekt.
Blondje93?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Der zijn in Nederland overal mooie vrouwen en meestal zijn ze socialer dan wat hier rond loopt en hebben ze meer inhoud.
Zelfs toen een Fokster bij een date eens vroeg of we naar mijn huis konden zei ik gewoon nee
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zo zat ik gister ook maar dan wit en supremacisst
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op mijn witte puntmuts, vriend.
kun je geen auto betalen of zoquote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:06 schreef Mozy het volgende:
zometeen fietsen door deze fiets kouhoop dat ik niet dood ga.
haha lekker man gehandicapten pestenquote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Door privacyredenen mag ik geen naam geven
Wel haat ze me nu
ahahagahgagahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
Wat ging er door je heen toen je dit typte?quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef zeer het volgende:
[..]
haha lekker man gehandicapten pesten
zag laatst zo iemand in een rolstoel heb hem helemaal kapot getrapt hehehhehehahaha
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'quote:Op maandag 9 januari 2017 07:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je dit typte?
neequote:Op maandag 9 januari 2017 07:11 schreef zeer het volgende:
[..]
'ben echt mastertroll jullie zijn zo makkelijk en eten uit mijn hand fokkers zijn zo dom'
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiėren dat ik ze ook echt heb.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je geen auto betalen of zo
heb zelfs 5 a 6 auto's
Doe eens lief.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent de enige met die hoop
kut is dat hehquote:Op maandag 9 januari 2017 07:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
jawel Mercedes enzo maar die staan toevallig net allemaal op plekken dat jullie niet kunnen verifiėren dat ik ze ook echt heb.
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 07:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zo ook langs fietsen, langs Tuindorp, gaan we zwaaien naar elkaar?
quote:Op maandag 9 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft niet, die neus van jouw zie je van 500 meter afstand wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |