abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167993070
Haha gelukt ):O
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:11:45 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993092
quote:
In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
Walgelijk.
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2017 @ 23:12:12 #3
88815 The_Emotion
98.3
pi_167993106
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Geniaal toch, de enige echte bekende FOK!ker is het.
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167993107
Welkom op FOK!
pi_167993120
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Welkom op FOK!
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:12:42 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993123
quote:
Qua CBR heb ik weinig invloed maar ik heb melding gemaakt.
pi_167993159
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Reageren Reageren met quote

Die is mad
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:39 #8
438758 zeer
Opritsjniki
pi_167993165
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Walgelijk.
Dit over Braddie zeker?
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:50 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993172
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
  roze zondag 8 januari 2017 @ 23:13:55 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167993174
quote:
even voor de duidelijkheid ik pak het iets beter aan dan mapima....
Je zou kunnen zeggen dat ik al 1,7 GB aan filmpjes (vlogs) heb opgeslagen op mijn HD
  zondag 8 januari 2017 @ 23:13:59 #11
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993178
Kan daar echt slecht tegen ook al is Braddie niet mijn favoriet en was die actie op de snelweg belachelijk stom. Sowieso iemand die dan over wajong begint terwijl hij er de ballen verstand niet van heeft en er geen enkele reden is om te vermoeden dat Braddie op dit moment misbruik maakt van zijn uitkering en we dit verhaal pas ook al hebben meegemaakt. Lees je in voordat je je domme smoel open trekt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 8 januari 2017 @ 23:14:20 #12
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993195
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef zeer het volgende:

[..]

Dit over Braddie zeker?
Ja
[/quote]
pi_167993204
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef zeer het volgende:

[..]

Dit over Braddie zeker?
nou als je zelf ook ten onrechte een uitkering trekt
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:15:07 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993231
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
[/quote]
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2017 @ 23:15:17 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_167993235
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Zosk het volgende:

[..]

Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Kweenie, maar weet wel dat je een ONZ topic vol kan krijgen met een heel gesprek aan die citaten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 8 januari 2017 @ 23:15:40 #16
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993252
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...

Die is mad
Holy fuck. Waar komt deze 10/10 parelpost vandaan _O_
  zondag 8 januari 2017 @ 23:16:12 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993270
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:16:36 #18
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167993289
Leuke TT
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_167993310
quote:

Geachte heer/mevrouw,

Mvg,

x

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

Die is mad
'Ongeluk gebeurD'

Hopelijk sterft diegene.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:20 #20
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993321
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
Laat die jonge lekker zijn leven leiden.

Zonder BraddieGod was FOK! heel wat minder
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:23 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167993325
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jup, dan is er weinig op te merken.

Wel grappig dat hij een video had over dat er meer vlogs kwamen en ze nu weer allemaal verwijderd zijn.
[/quote]
  zondag 8 januari 2017 @ 23:17:44 #22
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167993337
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

'Ongeluk gebeurD'

Hopelijk sterft diegene.
uiteindelijk sterft iedereen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_167993350
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

true
pi_167993421
quote:

Geachte heer/mevrouw,

Mvg,

x

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

Die is mad
Wat een verhaal joh :')
Welkom op FOK!
pi_167993449
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

Op dit moment nog wel ja. :o
Welkom op FOK!
pi_167993464
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag :')
pi_167993479
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
He kut mijn nieuwe schoenen zijn afgeleverd op het afhaalpunt, zijn ze dicht op maandag :')
Slecht geregeld. :D
Welkom op FOK!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:21:42 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167993481
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef HRC2020 het volgende:
Open lekker een topic voor al je postnlklachten
pi_167993496
belgische meiden @#$%&

Wat zou hij hiermee bedoelen
pi_167993502
Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Forumactiviteit is 0 na dit berichtje op welk forum dan ook.

Heb hier geen zin meer in, elke keer hetzelfde gezeik, nu krijgen we "eenfokker" Die dit soort shit flikt.
Ik ben zelf ook vaak zat boos op mensen om dommigheid die ze doen, maar hoe erg ik ook iemand haat, en wát diegene mij ook heeft aangedaan ik zou NOOIT VAN MIJN LEVEN, dit soort dingen flikken anoniem en wel, hoe laag bij de grond ben je dan.

Hoop echt dat de mensen die dit flikken bij mij een keer de verkeerde tegen komen.

Anyways, topic (en alle andere topics van mij + mijn account zelf) Zijn al aangegeven bij een mod, ik wil mijn account bij deze laten sluiten.

Een heel erg fijn leven allemaal, en Omniradius, misschien spreek ik jou nog wel eens buiten AW om of iemand anders van hier smiling smiley

De groeten aan iedereen hier.
pi_167993534
Ben wel benieuwd wie eenfokker is. :D
Welkom op FOK!
  zondag 8 januari 2017 @ 23:24:55 #32
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167993600
Zou Braddie die gozer niet kunnen aanklagen voor laster?
  maandag 9 januari 2017 @ 00:08:33 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167994739
Rip sc
  maandag 9 januari 2017 @ 00:09:16 #34
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167994748
Oh ja mensen moeten morgen college en werken

11 uur gaan slapen :')
pi_167994784
Wow echt om 23.30 al dood hier ;(
pi_167994862
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:11 schreef HRC2020 het volgende:
Wow echt om 23.30 al dood hier ;(
Jij moet toch om half 6 op? :')
Welkom op FOK!
  roze maandag 9 januari 2017 @ 00:32:13 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167995028
:)
  maandag 9 januari 2017 @ 00:32:33 #38
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167995032
Gewoon nachtje doorhalen en neus onderpoederen
  maandag 9 januari 2017 @ 01:50:17 #39
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167995449
Werken. :') Doe gewoon gezellig.
[/quote]
  roze maandag 9 januari 2017 @ 01:59:36 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167995492
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:50 schreef Catkiller het volgende:
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
:)
pi_167995896
:(
pi_167995903
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:32 schreef Drug het volgende:
:(
wat is er
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167995916
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat is er
ik wil oneindig slapen
pi_167995918
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:48 schreef Drug het volgende:

[..]

ik wil oneindig slapen
neem od
Jij bent het zonnetje!!!
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 04:11:35 #45
454901 goodtripbob
Never go full bob
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 04:13:20 #46
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_167995937
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:50 schreef Catkiller het volgende:
RT!!! Mensen die werken... :')___ Werken is voor slaven.
  maandag 9 januari 2017 @ 04:47:54 #47
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167995959
Nu niet je neus onderpoederen :')
pi_167995962
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 03:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

neem od
zit meer te denken aan snipperdag
pi_167996007
Hallo
Zonder wrijving geen glans
pi_167996020
Mogge Haags. Ook al aan de koffie?
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')