Niemand zegt nog ergens wat van hoorquote:
Oh, ik ben niet meer zo op de hoogte van het schoolleven :squote:Op zondag 8 januari 2017 22:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niemand zegt nog ergens wat van hoor
En sws binnen zie je toch niksquote:Op zondag 8 januari 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet meer zo op de hoogte van het schoolleven :s
De films gaan snel en flitsend tegenwoordig, de oude Star Wars verliep een stuk trager, al zou je nu ook moeten lachen om het acteerniveau.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pas toen die vader doodging, wist ik dat dat meisje zijn dochter was die groot was geworden. Ja echt wtf, niet te volgen.
werken voor je cheldquote:Op zondag 8 januari 2017 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga gewoon werken natuurlijk.
Als darth vader meteen in actie kwam, was die film erna nooit nodig geweest.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
De films gaan snel en flitsend tegenwoordig, de oude Star Wars verliep een stuk trager, al zou je nu ook moeten lachen om het acteerniveau.
Vond het wel tof dat Darth Vader een bijrol had in Rogue One en de rebellen afslacht
zal ik weer mod wordenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
Begrijp nog steeds niet hoe ze jou ooit mod hebben gemaakt.
laten we dit maar niet testen want ben bang van welquote:Op zondag 8 januari 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die fout nog een keer zullen maken.
Weet niet hoor, maar ik heb binnen geen jas, sjaal, handschoenen en muts aan.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Want alle rolluiken zitten dicht en de lichten zijn kapot?
Zijn ze zo wanhopig op zoek dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we dit maar niet testen want ben bang van wel
Als je ziet wat er mod gemaakt wordt allemaalquote:Op zondag 8 januari 2017 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die fout nog een keer zullen maken.
Doe je die buiten snel uit voordat iemand het ziet, voordat je het schoolplein op loopt?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar ik heb binnen geen jas, sjaal, handschoenen en muts aan.
Hij wist ook niet waar de rebellen zaten, daar draaide Rogue One ook een beetje omquote:Op zondag 8 januari 2017 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als darth vader meteen in actie kwam, was die film erna nooit nodig geweest.
Touchéquote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je ziet wat er mod gemaakt wordt allemaal
Hou maar op johquote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe je die buiten snel uit voordat iemand het ziet, voordat je het schoolplein op loopt?
ja doequote:
Liever jij dan ik, je bent sws handiger in trollen de nek omdraaienquote:
En iedereen moest dood, anders moesten ze meespelen in de volgende film.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wist ook niet waar de rebellen zaten, daar draaide Rogue One ook een beetje om
nhah uiteindelijk ben je afhankelijk van welke fa er reageertquote:Op zondag 8 januari 2017 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever jij dan ik, je bent sws handiger in trollen de nek omdraaien
is wel aantrekkelijkquote:
O, ik ben te oud om me nog te schamen.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd wel met mijn roze pet en zonnebril in de zomer.
Dat moet je niet doen hequote:Op zondag 8 januari 2017 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
En iedereen moest dood, anders moesten ze meespelen in de volgende film.
Ben echt aan het spoileren hier
waarom nietquote:
Zit daar een leeftijd aan verbonden?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ben te oud om me nog te schamen.
Nee.quote:
Zie je toch niets van achterlangs :squote:Op zondag 8 januari 2017 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
halve gothics en zo vroegermooie huid vaak.
KLB is nu op zo'n laag niveau bereikt dat zelfs een painttopic geen waardering krijgt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nhah uiteindelijk ben je afhankelijk van welke fa er reageert
ohquote:
Maar heb weinig schaamtegevoel.quote:
Ik ook minder nu.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar heb weinig schaamtegevoel.
Vroeger wel wat.
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB is nu op zo'n laag niveau bereikt dat zelfs een painttopic geen waardering krijgt.
Zelfs Werkman moet zijn topics rond DM-en, anders heeft het geen kans.
Goede reactie weer, vogeltjesdans.
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op zich is dat iets positiefs maar in dit geval niet. :s
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijk
Zou alleen mijn notes willen lezen
Je kunt gewoon beter gelijk admin zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijk
Zou alleen mijn notes willen lezen
of een mod vragen. Lrgodquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.
gewoon vragen of een Mod je notes dmtquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.
Ik heb ze al ooit gezien, jaren geleden.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon vragen of een Mod je notes dmt
Schrijf mijn naam gewoon met een hoofdletter respectloos flikkertje dat je bent.quote:
ik ben niet respectloosquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schrijf mijn naam gewoon met een hoofdletter respectloos flikkertje dat je bent.
Ik ken het Reddit model niet, kom daar ook zelden.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.
Direct ingrijpen als iemand te ver gaat. Niet eerst zo'n heel dossier opbouwen en dan komt er een snakey ofzo die nooit in klb komt en het wel mee vindt vallen. Want klaagbaak is toch het afvoerputje
Zie je het al voor je hoe middelmatige mods als Hugecool of eventueel Fylax op een slechte dag te keer mogen gaan op de ban knop.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.
Direct ingrijpen als iemand te ver gaat. Niet eerst zo'n heel dossier opbouwen en dan komt er een snakey ofzo die nooit in klb komt en het wel mee vindt vallen. Want klaagbaak is toch het afvoerputje
ik weet niet wiequote:Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon vragen of een Mod je notes dmt
die van mij ookquote:Op zondag 8 januari 2017 22:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ze al ooit gezien, jaren geleden.
Grotendeels voor het schelden met kanker dus heeft weinig zin om te vragen.
Je maakt de fout al dat mods kunnen bannenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zie je het al voor je hoe middelmatige mods als Hugecool of eventueel Fylax op een slechte dag te keer mogen gaan op de ban knop.
Volgens mij heeft FOK! deze periode al gekent en was Danny ready om de stekker eruit te trekken omdat het leegliep en iedereen om de haverklap geband werd
De topics worden voorlopig nou eenmaal niet beter en dat heb ik eerder uitgebreid uitgelegd.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken het Reddit model niet, kom daar ook zelden.
Maar KLB zit puur met aids, terwijl toto's paints naar ONZ verwezen worden
Lees dan ook al lange tijd niets meer in KLB. Is toch eenheidsworst tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik nam aan dat Mortaxx daar op doelde met meteen kunnen ingrijpen ipv eerst een dossier opbouwenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je maakt de fout al dat mods kunnen bannen
iedere sub kan naast de algemene policy regels maken en mods handhaven die. Dus degene die er het dichtst opzitten.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
JC is ex gedetineerde van permquote:
Ach ik merk het zelf wel, ik open niet vaak een topic, maar als ik het doe is het met een klacht en meestal met paint.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
De topics worden voorlopig nou eenmaal niet beter en dat heb ik eerder uitgebreid uitgelegd.
Wil je kwaliteit, zal je kwaliteit moeten posten en hopen dat het topik niet gesloten wordt door de modd
Dat is de markt.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach ik merk het zelf wel, ik open niet vaak een topic, maar als ik het doe is het met een klacht en meestal met paint.
Werd op handen gedragen omdat ik kwaliteit postte, het gaf me zelfs een tagje, maar nu?
Ze willen een goed vogeltjesdans-topic
Van NWS geloof ik het wel, de rest niet zo.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is de markt.
Ik denk dat KLB niet meer zo populair is, JNG, ONZ, NWS en GC lijken me drukker
fylax maakt 95% van de posts in yng dus waar heb je het overquote:Op zondag 8 januari 2017 23:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is de markt.
Ik denk dat KLB niet meer zo populair is, JNG, ONZ, NWS en GC lijken me drukker
Ik weet niet over wie je het nu hebtquote:Op zondag 8 januari 2017 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Zin om eenfokker van Autoweek te stompen.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Die user heeft een ban op FOK! en toch loopt zijn WEB-topic als een speer, ik vind het een knappe prestatiequote:Op zondag 8 januari 2017 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Sluit achteraan de rijquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het nu hebt
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667116#msg-5667116quote:
Geniaal toch, de enige echte bekende FOK!ker is het.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die user heeft een ban op FOK! en toch loopt zijn WEB-topic als een speer, ik vind het een knappe prestatie
Jezus. Heb nog niet eens alles gelezen. Wtf.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667116#msg-5667116
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667146#msg-5667146
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |