Ik ook minder nu.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar heb weinig schaamtegevoel.
Vroeger wel wat.
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB is nu op zo'n laag niveau bereikt dat zelfs een painttopic geen waardering krijgt.
Zelfs Werkman moet zijn topics rond DM-en, anders heeft het geen kans.
Goede reactie weer, vogeltjesdans.
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op zich is dat iets positiefs maar in dit geval niet. :s
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijk
Zou alleen mijn notes willen lezen
Je kunt gewoon beter gelijk admin zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, lijkt me toch niks om mod te zijn eigenlijk
Zou alleen mijn notes willen lezen
of een mod vragen. Lrgodquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.
gewoon vragen of een Mod je notes dmtquote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mod voor te worden, kun je volgens mij inzien voor ¤ 4,50 oid.
Ik heb ze al ooit gezien, jaren geleden.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon vragen of een Mod je notes dmt
Schrijf mijn naam gewoon met een hoofdletter respectloos flikkertje dat je bent.quote:
ik ben niet respectloosquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Schrijf mijn naam gewoon met een hoofdletter respectloos flikkertje dat je bent.
Ik ken het Reddit model niet, kom daar ook zelden.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.
Direct ingrijpen als iemand te ver gaat. Niet eerst zo'n heel dossier opbouwen en dan komt er een snakey ofzo die nooit in klb komt en het wel mee vindt vallen. Want klaagbaak is toch het afvoerputje
Zie je het al voor je hoe middelmatige mods als Hugecool of eventueel Fylax op een slechte dag te keer mogen gaan op de ban knop.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zou mods veel meer macht moeten geven. Reddit model.
Direct ingrijpen als iemand te ver gaat. Niet eerst zo'n heel dossier opbouwen en dan komt er een snakey ofzo die nooit in klb komt en het wel mee vindt vallen. Want klaagbaak is toch het afvoerputje
ik weet niet wiequote:Op zondag 8 januari 2017 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon vragen of een Mod je notes dmt
die van mij ookquote:Op zondag 8 januari 2017 22:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ze al ooit gezien, jaren geleden.
Grotendeels voor het schelden met kanker dus heeft weinig zin om te vragen.
Je maakt de fout al dat mods kunnen bannenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zie je het al voor je hoe middelmatige mods als Hugecool of eventueel Fylax op een slechte dag te keer mogen gaan op de ban knop.
Volgens mij heeft FOK! deze periode al gekent en was Danny ready om de stekker eruit te trekken omdat het leegliep en iedereen om de haverklap geband werd
De topics worden voorlopig nou eenmaal niet beter en dat heb ik eerder uitgebreid uitgelegd.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken het Reddit model niet, kom daar ook zelden.
Maar KLB zit puur met aids, terwijl toto's paints naar ONZ verwezen worden
Lees dan ook al lange tijd niets meer in KLB. Is toch eenheidsworst tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik nam aan dat Mortaxx daar op doelde met meteen kunnen ingrijpen ipv eerst een dossier opbouwenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je maakt de fout al dat mods kunnen bannen
iedere sub kan naast de algemene policy regels maken en mods handhaven die. Dus degene die er het dichtst opzitten.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |