als je sommige kamers niet gebruikt zou ik ze niet heel vaak schoonmakenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je alles ook nog schoon moet houden.Best fijn zo'n eengezinswoning in je eentje maar niet met alles.
Hp nerdquote:
Je kan ook kamers verhurenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je alles ook nog schoon moet houden.Best fijn zo'n eengezinswoning in je eentje maar niet met alles.
Probleem is dat als je een keer de ramen open zet en die kamers niet schoonhoudt alle stof overal naartoe waait.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
als je sommige kamers niet gebruikt zou ik ze niet heel vaak schoonmaken
Mja ben meer SW nerdquote:
Ik niet. Maar ben ook niet fan van Harry. Heb alles van slytherin.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Remqo het volgende:
Waren de HP-fans ook fans van Balkenende-kabinetten?
Ik heb nu alleen rogue one gezien, en kon dat niet volgen.quote:
Ben jij dit?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ben ook niet fan van Harry. Heb alles van slytherin.
ook als je de deuren dicht houdt?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probleem is dat als je een keer de ramen open zet en die kamers niet schoonhoudt alle stof overal naartoe waait.
Neeh, zo erg is het niet. Heb sjaal, muts en handschoenen.quote:
Rogue One was een spin-off, maar het sluit wel aan op A New Hope, wat de eerste SW film was.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen rogue one gezien, en kon dat niet volgen.
En die doe je ook aan naar school in de winter?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh, zo erg is het niet. Heb sjaal, muts en handschoenen.
Goede smaak welquote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ziet eruit als iemand die ik gedaan heb
Natuurlijk. En naar werk.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
En die doe je ook aan naar school in de winter?
a new hope sluit aan op rogue one eigelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rogue One was een spin-off, maar het sluit wel aan op A New Hope, wat de eerste SW film was.
Omdat het ook een oudere film is, is het wel beter te volgen
Ik denk dat ik weet wie.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ziet eruit als iemand die ik gedaan heb
Pas toen die vader doodging, wist ik dat dat meisje zijn dochter was die groot was geworden. Ja echt wtf, niet te volgen.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rogue One was een spin-off, maar het sluit wel aan op A New Hope, wat de eerste SW film was.
Omdat het ook een oudere film is, is het wel beter te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |