Walgelijk.quote:In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begevenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geniaal toch, de enige echte bekende FOK!ker is het.
Hoe krijgt hij het toch overal voor elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667116#msg-5667116
http://www.autoweek.nl/fo(...),5667146#msg-5667146
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :squote:Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wachten tot Niels-quotes zich buiten KLB gaan begeven
quote:even voor de duidelijkheid ik pak het iets beter aan dan mapima....
Je zou kunnen zeggen dat ik al 1,7 GB aan filmpjes (vlogs) heb opgeslagen op mijn HD
Jaquote:
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, moet zeggen dat Bradder het wel zelf steeds blijft opzoeken door continu daar terug blijven te komen
Kweenie, maar weet wel dat je een ONZ topic vol kan krijgen met een heel gesprek aan die citatenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zitten Aber en Tard daar ook al dan? :s
Holy fuck. Waar komt deze 10/10 parelpost vandaanquote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...
Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)
Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.
Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.
Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.
Mvg,
x
Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).
Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....
Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.
En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Reageren Reageren met quote
Die is mad
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deels wel ja, maar mensen kijken die vlogs en shit van hem toch wel nu, hier op FOK! ook (en ik soms ook) en als er dan topics over je zijn dan worden die wel in leven gehouden op die manier ook al kom je er zelf niet meer.
'Ongeluk gebeurD'quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...
Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)
Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.
Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.
Mvg,
x
Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).
Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...
Die is mad
Laat die jonge lekker zijn leven leiden.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
Jup, dan is er weinig op te merken.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moet gewoon kappen met posts of vlogs over zijn auto of wajong of gewicht. Ga lekker muziekfilmpjes maken of zo.
uiteindelijk sterft iedereenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'Ongeluk gebeurD'
Hopelijk sterft diegene.
Wat een verhaal johquote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef HRC2020 het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Mvg,
x
en btw... je voornemens?
[forum.fok.nl]
Die is mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |