nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokusquote:Op maandag 9 januari 2017 09:37 schreef kdricklamar het volgende:
Hebben jullie ook dat je verwarming aanzet snachts omdat het koud is en je dan wakker wordt in de sauna en bijna niet meer kan ademen
Goeie edit. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
we zijn allemaal 1 Ummah ja tog? nohomo
IK VAL ALTIJD IN SLAAPquote:Op maandag 9 januari 2017 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee want je verwarming doe je uit als je gaat slapen omdat het kki ongezond is als hij aanstaat jodokus
Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosseltquote:Op maandag 9 januari 2017 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jij was er niet eens toen hij hier washoe lang heb je gelurkt man
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:33 schreef HPLC het volgende:
Gvd, mijn prachtpost in YNG is weggecensuurd.
en we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij zat in WhatsApp groep, toen daar Meloewa gehosselt
Ik denk dat ze beide wel aan hun trekken zijn gekomenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Fushiaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:06 schreef kdricklamar het volgende:
Weet iemand hier veel over tv's aankopen doen
Dan word ik zo hitserig wakker en ben ik de hele nacht Uhm klef drm doe het alleen bij Mn vriend tmiquote:
Die doen alles en zijn makkelijkerquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
waarom zijn beschadigde meisjes zo veel interessanter?
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Laatst een 4k HDR tv 60 inch tv gekocht van Philips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |