Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roept
wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppen
ogen man, ogenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik care alleen om tieten of grote dikke konten
Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik wou je in KLB FOK! WhatsApp groep droppen
geen ideequote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
waarom zijn beschadigde meisjes zo veel interessanter?
Is er nog een groep?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wanneer verwacht je zelf toegelaten te worden?
😂😂😂😂quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ogen man, ogen
sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ogen man, ogen
sommige vrouwen hebben ogen waarbij je gewoon die drankje neemt en volgende nacht wakker wordt ergens op een grasveld met een suikerspin stokje in je reet
ik ook manquote:Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geen idee
ik verlies supersnel interesse in stabiele meisjes
Oke Meloewa daaghquote:Op maandag 9 januari 2017 09:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer niet ik ken je niet ik wil je niet leren kennen en zo wil ik het graag houden
Vanaf nu ga ik ook niet meer op je reageren doeiii
Je wilt ze beschermenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Drug het volgende:
waarom zijn beschadigde meisjes zo veel interessanter?
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrondquote:Op maandag 9 januari 2017 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
stabiele meisjes zijn voor stabiele meisjes
#teamfokkedopindebrein toch
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat alquote:
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrond
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
Oke Tetourabiquote:Op maandag 9 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
nee denk eerder dat ik dan niet schuldig hoef te voelen als ik ze heb gebroken, want dan was ze dat al
hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 9 januari 2017 09:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ugh ik ga idd liever wankelend over het randje van de afgrond
gvd wil je met me trouwen nohomoquote:Op maandag 9 januari 2017 09:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoe weet je dat de afgrond het einde is van al het leven? het is net als een zwart gat, al het licht verdwijnt erin en moet er wel heel veel licht in zitten dat weinig mensen hebben gezien. ik wil al dat licht opeten als een soort pacman maar zonder al die muren die je tegenhouden. ik snap je broeder, je leeft maar 1 keer
#teamdontpullout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |