Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up manquote:Op maandag 9 januari 2017 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. Denk dat je in je handjes mag knijpen met het ov hier hoor
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
Hahhahahahaahahhaahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...
doeiquote:
Ik word 5 jaar lang opgelicht met Arriva SMHquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mevrouw is 16 en heeft een mening hoor
Treinreizen wel jaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind met het ov reizen best relaxed eigenlijk
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer inquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
altijd uitstekende service gekregenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Treinreizen wel ja
Maar ik had het meer over klantenservice en manier hoe ze hun abonnementen aanbieden en telkens veranderen en zo
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef wickedmen het volgende:
Waarom komen vrouwen altijd zo dicht bij me zitten
schrijf eens normaal mens gvdquote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Krijg nu wel lkkr ribba van Mn ma hijhihi
Die gozer is 28 en zij 16?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een keertje pikzitten does not a relationship make
of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef kdricklamar het volgende:
Ging ik maar studeren
Had ik de komende 4 jaar geen stress meer om OV
Hoe groot was zijn cockquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben heen 16 en hij is geen 28 😂
wat vind je hiervan 2nutz?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe groot was zijn cock
Heb foto's gezien, was mooie cock
Ja, indien:quote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Starvin Marvinquote:Op maandag 9 januari 2017 09:22 schreef Drug het volgende:
zin om vanavond kaarsjes aan te steken en marvin op te zetten met sof
Dan betaal ik 300 per maand terwijl abbo 140 isquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
of gewoon werken en automatisch opladen op je ov-chipkaart aanzetten en nooit meer stress hebben omdat je het kan betalen
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannen
HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 09:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe groot was zijn cock
Heb foto's gezien, was mooie cock
ja neequote:
Dm me je nummer en ik stuurquote:Op maandag 9 januari 2017 09:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA 😂😂 stuur maar ben ook benieuwd
Wel gelachen hahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
meisjes hosselen via de lul van een ander, classic wickedmen
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tietenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
meisjes hosselen via de lul van een ander, classic wickedmen
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten
wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag in Eindje bracka nummer van chick door te openen met wat heb je grote tieten
Oke Meloewaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]!!!!!
Ik roep dan mongool O f zo terug
Tenzij het een groepje was dan durf ik niet
Ik care alleen om tieten of grote dikke kontenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij hebben duidelijk een verschillende smaak in vrouwen
Je bent classy maar je regelt meisjes die zich laten fixen door iemand die als eerst iets over haar borsten roeptquote:Op maandag 9 januari 2017 09:25 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben trouwens heel classy met chicks, Kdricklamar is niet mijn type. Zeker niet als ze Fushia heeft gedaan
ok mozyquote:Op maandag 9 januari 2017 09:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik care alleen om grote dikke konten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |