Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up manquote:Op maandag 9 januari 2017 09:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. Denk dat je in je handjes mag knijpen met het ov hier hoor
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vergelijken de rest van Europa is het best fucked up man
Maar nee alles in Nederland is perfect natuurlijk!!!!
Ik vind veel zaken in Nederland echt heel goed geregeld maar het ov behoort daar niet toe
Hahhahahahaahahhaahahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee alles in NL is kut, dus ga maar gewoon...
doeiquote:
Ik word 5 jaar lang opgelicht met Arriva SMHquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mevrouw is 16 en heeft een mening hoor
Treinreizen wel jaquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind met het ov reizen best relaxed eigenlijk
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer inquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind met het ov reizen best relaxed eigenlijk
altijd uitstekende service gekregenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Treinreizen wel ja
Maar ik had het meer over klantenservice en manier hoe ze hun abonnementen aanbieden en telkens veranderen en zo
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
quote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. jij hebt zeker ook teenage mutant ninja turtles rug na flinke pompdag ja tog? kan je nooit geen auto meer in
dan lijken ze toegankelijker voor andere mannenquote:Op maandag 9 januari 2017 09:19 schreef wickedmen het volgende:
Waarom komen vrouwen altijd zo dicht bij me zitten
schrijf eens normaal mens gvdquote:Op maandag 9 januari 2017 09:18 schreef kdricklamar het volgende:
Krijg nu wel lkkr ribba van Mn ma hijhihi
Die gozer is 28 en zij 16?quote:Op maandag 9 januari 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een keertje pikzitten does not a relationship make
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |