SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Heeft hij zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebben
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.
Maar omdat zijn bedoelingen goed zijn met het organiseren van dit hele gebeuren laat ik dat maar even links liggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Letterlijk. Maar dat was n1ek-
Befbekje geen idee.
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.
Zeg het 'm Kapoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Kapi, wordt het niet tijd om een nick te nemen die wat beter bij je posts past?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Ik hou het graag duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde overduidelijk zijn 2e account.
Maar oke, nee, dan komt die dus terug.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.
Kapo haat mij enkel omdat ik zijn moeder doe. De liefde die ik toon is als stiefvader.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.quote:
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.
Matige comeback dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?
Dit grapje raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.
Wat is het dan, seksuele aantrekkingskracht jegens 50+ers van boven de 100 kilo die je niet kunt en wil accepteren?quote:
Goed, met u?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is het?
Heb je gewonnen met de verbranding?
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het negeren. Dan gaat het vanzelf wel weg.
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
Volgens mij was dat zijn moedervlek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Is toch heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze is wel heul enthousiast elke keer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?
Goede wegkijk tv maar ik kan niet tegen zoveel positivisme of het nou oprecht is of niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zijn moedervlek.
[..]
[..]
Is toch heerlijk
Dit is een belediging voor iedereen met een wijnvlek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?
Erg slap dat je je daadwerkelijke gevoelens voor hem niet meer durft te uiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou het op prijs stellen als je niet probeert te stoken tussen Roland en mij.
Ik heb besloten mijn walging van Roland te onderdrukken en om zo normaal mogelijk tegen hem te doen.
Heeft niks met durven te maken, maar na 2 jaar ofzo wordt het wel tijd om iets los te laten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg slap dat je je daadwerkelijke gevoelens voor hem niet meer durft te uiten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM begint zowaar verstandig te worden om te stoppen met zijn hetze.
Net wilde je alleen nog je walging onderdrukken, waarmee je suggereerde dat je nog steeds van hem walgt. Nu wil je het loslaten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft niks met durven te maken, maar na 2 jaar ofzo wordt het wel tijd om iets los te laten.
En hij modt nauwelijks iets, dus eigenlijk erger ik me niet zo vaak aan hem.
Nou ja, loslaten dan. Jeetje. :Squote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Net wilde je alleen nog je walging onderdrukken, waarmee je suggereerde dat je nog steeds van hem walgt. Nu wil je het loslaten.
MAKE UP YOUR MIND.
Daar heb ik respect voor.quote:
Dat siert je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik respect voor.
Ik wil niet dat iemand hier zijn daadwerkelijke gevoelens onderdrukt namelijk.
Op dit soort momenten scheiden de verstandige mensen zich van de mensen die bezeten zijn van idioterie. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat dit betekent dat ik jou niet ga trollen af en toe, dat blijft gewoon te grappig.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten scheiden de verstandige mensen zich van de mensen die bezeten zijn van idioterie. Ik ben trots op je.
Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, GGMM. Wil je dé Pubdartswedstrijd spelen? We moeten nu het lijstje afwerken.
Rond deze periode vergeet ik altijd welke dag het isquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voelt alsof het al weken vakantie is.
Maak er Ajacied442 van, dat bekt lekkerder.quote:
442 is toch geen ajax-systeem joh, dan staat hij voor lul.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er Ajacied442 van, dat bekt lekkerder.
Nee, je zoekt het lekker uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze tijd hadden we allang een wedstrijd kunnen spelen op Pubdarts, schooier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
442 is toch geen ajax-systeem joh, dan staat hij voor lul.
Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In deze tijd hadden we allang een wedstrijd kunnen spelen op Pubdarts, schooier.
Ok.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.
IK SPEEL WANNEER IK DAAR AAN TOE BEN!!!!!!!
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je morgen weer Sevilla kijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik meedoe wordt het stinho
Dodag in t stadionquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je morgen weer Sevilla kijken?
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t middenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je aan de zijde van Biris Norte?
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t midden
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staan
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopen
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.
hoelang blijf jaar daarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Tegen Barça?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Een vak waar hij nog nooit is geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar staat 422 voor eigenlijk? Als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef onIogisch het volgende:
[..]
Een vak waar hij nog nooit is geweest.
ik weet niet waar het voor staat, maar het staat achter Ajacied.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef luckass het volgende:
[..]
ik weet niet waar het voor staat, maar het staat achter Ajacied.
xD
Echt? Je kan me van alles wijs maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef onIogisch het volgende:
[..]
Een vak waar hij nog nooit is geweest.
ik dacht altijd dat er 442 stond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Misschien is het teletekst pagina 442, korfbal tussenstanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat er 442 stond.
Die 0-1?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Elan het volgende:
Stijn is maar één keer in de Arena geweest, tegen AZ.
volgens mij de bekerwedstrijd toen met al die kinderenquote:
Hij heeft ook liever niet dat je zijn vrienden kinderen noemt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij de bekerwedstrijd toen met al die kinderen
ze waren toen toch oprecht <18. dan ben je nog gewoon een kindquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft ook liever niet dat je zijn vrienden kinderen noemt.
Klopt ook, maar hij heeft het gewoon liever niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze waren toen toch oprecht <18. dan ben je nog gewoon een kind
weer afrekening, dit keer in Breda. De hoeveelste is dat dit jaar? 3 ofzo?quote:
Daarom gewoon Geert stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weer afrekening, dit keer in Breda. De hoeveelste is dat dit jaar? 3 ofzo?
"echte"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, als je het toch goed wilde doen: de sig van de echte Onlogisch is vetgedrukt.
Die naam was helaas al in gebruikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.
en toen liep hij het veld op om de keeper een schop te geven?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Elan het volgende:
Stijn is maar één keer in de Arena geweest, tegen AZ.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is Onlogisch zijn postoeuvre echt, ja.
het is wel mooi ja maar ook wel lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:16 schreef Caland het volgende:
Ik mag mijn naam niet veranderen in Kingflopland
Caland houdt hier ook van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is beledigend voor een bepaalde mod.
Orders van Danny.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
En als we het nu eens voorleggen aan die desbetreffende mod?
Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus nu heb je 30 euro voor jan lul gedoneerd?
________________/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.
Nooit gedacht dat jij zo begaan zou zijn Caland. Je verdient hier wel een pluim voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Caland goede knul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld is al gedoneerd, lul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"een goed doel"
In bewoordingen van Caland betekent dat gewoon drank of drugs.
Dan had je eergisteren goed op moeten letten in het topic.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens. Waarom heeft N1ek- weer een ban onder zijn andere username?
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens. Waarom heeft N1ek- weer een ban onder zijn andere username?
Zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.
Ja idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Drizzt Haags en Jojoortje kunnen opgelucht adem halen.
Caland blijft Caland en onlogisch blijft onlogisch.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je eergisteren goed op moeten letten in het topic.
Zo dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.
Het had ook moeilijk geweest om het terug te lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik lees nooit terug.
Teruglezen in een sc
Ga je dat daadwerkelijk ook doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld is al gedoneerd, lul.
Mag nu een andere naam kiezen.
Je hebt je moderatiepowers weer laten geldenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het had ook moeilijk geweest om het terug te lezen.
Al gedaan zelfs.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je dat daadwerkelijk ook doen?
Ik kan als moderator moeilijk niets doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt je moderatiepowers weer laten gelden
Dit begrijp ik. Wat zendt Ziggo vanmiddag uit? Everton - Leicester zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan als moderator moeilijk niets doen.
Ajax - Leipzig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begrijp ik. Wat zendt Ziggo vanmiddag uit? Everton - Leicester zeker?
Aha. Sky of BT sowieso wel. Fox ook niet toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
FA Cup zenden ze niet uit, overigens
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Sky of BT sowieso wel. Fox ook niet toch?
Is Afrika Cup ook op die aidszenders?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.
Ik pik alleen de wedstrijden mee die worden uitgezonden door de Beeb.
Ik heb die wel. Bundesligagenot.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.
Ik pik alleen de wedstrijden mee die worden uitgezonden door de Beeb.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Afrika Cup ook op die aidszenders?
quote:Acties Ajax Kids Club
Bij een aantal wedstrijden in de Eredivisie organiseert de Ajax Kids Club een actie. De vakken 419 en 422 worden dan exclusief gereserveerd voor leden van de Ajax Kids Club. Er geldt dan een speciaal kindertarief. Voor meer informatie kijk op www.ajax.nl/kids
Lees meer: http://ajax-nieuws.webnode.nl/stadion/stadionoverzicht/
Egoïst.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dat het sfeervak was, derhalve. Al ga ik nog steeds niet die 30 euro doneren, EIan.
Uiteindelijk ben je dan beter af met het kindervak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dat het sfeervak was, derhalve. Al ga ik nog steeds niet die 30 euro doneren, EIan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Drizzt Haags en Jojoortje kunnen opgelucht adem halen.
Caland blijft Caland en onlogisch blijft onlogisch.
Daar zit in de Arena dan ook niet heel veel verschil in. Maar oke, het is dus echt een vak in de Arena. Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zit in de Arena dan ook niet heel veel verschil in. Maar oke, het is dus echt een vak in de Arena. Jammer.
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je dan beter af met het kindervak.
Heb je weer een volle spaarkaart van de Domino's?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:
Ik ga vanavond denk ik eens lekker uiteten.
einde bericht
stapeltje vvv bonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je weer een volle spaarkaart van de Domino's?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:
Ik ga vanavond denk ik eens lekker uiteten.
einde bericht
Nu nog even een leuk restaurantje uitzoeken. Nog tips in Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit verkeerd. Ik ben ook blij dat die altijd in mijn kerstpakket zitten
Als je van vlees houdtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog even een leuk restaurantje uitzoeken. Nog tips in Rotterdam?
Is mijn wederhelft niet echt fan van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je van vlees houdt
http://www.gauchosaandeplas.nl/
Leuke grap Slowchatincrowdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht. Heeft Dominos een spaarkaart?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wacht. Heeft Dominos een spaarkaart?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wacht. Heeft Dominos een spaarkaart?
Volgens mij hebben ze ook wel een salade of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mijn wederhelft niet echt fan van.
Daar ben ik overigens wel al eens geweest geloof ik.
Moet het per se Rotterdam zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud-Beijerland kom ik gelukkig niet meer zo vaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet het per se Rotterdam zijn?
http://www.heerenvanbeijerland.nl/
Is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud-Beijerland kom ik gelukkig niet meer zo vaak.
http://www.jcyama.com/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat moet zelfs in Japan bijna alleen bij mensen thuis of in ryokans.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je daar gehurkt op de grond zitten?
Ik zit altijd op de grond hier. Heb de laptop op de woonkamer tafel staan. Daarnaast wordt ik omschreven als een #otaku #nolife #animuquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet zelfs in Japan bijna alleen bij mensen thuis of in ryokans.
Soms zie je het nog wel eens in een izakaya maar dan hebben ze ook bijna overal voor de westerse toeristen een gat in de grond onder de tafel zodat je gewoon kan zitten#Lui
Ik heb 10 jaar terug eens bij Granny's Grill gegeten. Was prima en niet duur.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens zit je natuurlijk niet gehurkt
Wat een waardeloze post Elan
Wel als je 2 meter bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TEN 1e is dit niet in Japan
TEN 2e zit niemand gehurkt
Elan zou in een restaurant in schijthouding gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gehurkt:
[ afbeelding ]
Niet wat jij laat zien. Geen dank.
Volgende keer de juiste woorden gebruiken voor hetgeen je bedoelt, scheelt een hoop misverstanden.
Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gehurkt:
[ afbeelding ]
Volgende keer de juiste woorden gebruiken voor hetgeen je bedoelt, scheelt een hoop misverstanden.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.
Al begrijp ik wel dat dat jouw voorstellingsvermogen te boven gaat verder, met je 1.58.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ heb je die foto's van die ijsplaat gezien op antartica?
Ziet er echt baas uit
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.
Al begrijp ik wel dat dat jouw voorstellingsvermogen te boven gaat verder, met je 1.58.
Elan maakt er een gewoonte van zijn onzin goed te praten met nog meer stierenpoep.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.
Alsof iedere japanner 1.60 is ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gehurkt:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Plaatjes als dit vind ik ook atlijd vet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik liep helemaal vast op dat signaal op 3 miljard lichtjaar van de aardeAls je gaat denken aan 3 miljard lichtjaar
Het is fascinerend en beangstigend tegelijk. Gisteren ook weer uren zitten lezen en kijken naar dingen over ons universum. Mooi spul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik liep helemaal vast op dat signaal op 3 miljard lichtjaar van de aardeAls je gaat denken aan 3 miljard lichtjaar
Ja, dat zegt ie inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon niet te bevatten die afstanden.
Niets zo interessant als spacequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Als je ziet hoe groot het universum is en hoe klein onze kleine aardkloot is, dan denk je gewoon echt; We kunnen niet alleen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is fascinerend en beangstigend tegelijk. Gisteren ook weer uren zitten lezen en kijken naar dingen over ons universum. Mooi spul.
Dat is het probleem ook niet zo zeer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.
Alsof iedere japanner 1.60 is ook
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe groot het universum is en hoe klein onze kleine aardkloot is, dan denk je gewoon echt; We kunnen niet alleen zijn.
Je zit in kleermakerszit. Je hebt dus hoogstens een knie van je buurman in je voorgerecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet zo zeer.
Lijkt me gewoon verdomde lastig eten met je knieën in het voorgerecht.
Al zal dat ook vast wennen.
Tuurlijk kunnen ze dat goed praten!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.
Ik ben dan ook benieuwd hoe de gelovigen dat gaan recht praten
Elan heeft nog steeds het concept niet helemaal door.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit in kleermakerszit. Je hebt dus hoogstens een knie van je buurman in je voorgerecht.
Maar voor de meeste mensen is dit allemaal niet zo'n groot probleem als jij ons wilt doen geloven.
Maar de kans is tegelijkertijd astronomisch klein dat we ooit contact hebben met een andere levensvorm buiten ons stelsel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.
Ik ben dan ook benieuwd hoe de gelovigen dat gaan recht praten
Ik ga voor Real Madrid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker ronde van lombardije kijken
Ik zag een mooie post voorbij komen waarom de nieuwe mass effect niet op de Switch komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef Typisch het volgende:
Knut
jij moet mass effect eens checfken
toch tijd zat daar in spanje
13:00. Eerst nog allemaal boodschapjes op de schermen in het stadion voor Cristiano om zijn Gouden Bal.quote:
Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar de kans is tegelijkertijd astronomisch klein dat we ooit contact hebben met een andere levensvorm buiten ons stelsel.
Zal eens kijken of het op GOL isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13:00. Eerst nog allemaal boodschapjes op de schermen in het stadion voor Cristiano om zijn Gouden Bal.
Als ze net zo zijn als wij wel ja. En als wij sterker zijn natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komt
Er is toch in de VS of bij de UN een regel dat ALS er buitenaards contact is dat;quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komt
Bron?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is toch in de VS of bij de UN een regel dat ALS er buitenaards contact is dat;
1. We niet reageren;
2. We het volk niet inlichten
Zag het een keer voorbij komen in een van mn studieboeken. Is ook alweer +- 4 jaar geleden hoor.quote:
Het verhaal over dat bliepje uit dat sterrenstelsel was ook al behoorlijk vaag. Allemaal mogelijkheden somden ze op maar geen enkele daarvan zou (imo) verklaren dat het geluid meerdere keren is opgevangen.quote:
Alleen buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ligt er bij jullie nog sneeuw?
neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht, wat is nu de temperatuur? Zeker lente achtig?quote:
Een echte vent zou nu zeggen, tuurlijk Stijn kom maar op, IK MAAK JE AF!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Stijn, ik ben net wakker.
Vanavond
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je zo doorgaat negeer ik je weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte vent zou nu zeggen, tuurlijk Stijn kom maar op, IK MAAK JE AF!
homo!
Gewoon buiten is het in de schaduw op het warmst van de dag tussen de 15 en de 20.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht, wat is nu de temperatuur? Zeker lente achtig?
Dit is wel erg makkelijk, Rene.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat negeer ik je weer.
Lekker man, heb je nog een kamertje vrij?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon buiten is het in de schaduw op het warmst van de dag tussen de 15 en de 20.
Op mn dakterrasje is het dan uit de wind in de zon zo'n 25 graden. Zwembroekje aan. Niks mis mee
Best veel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het wel goed met je? Van 23:00 tot nu slapen kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Stijn, ik ben net wakker.
Vanavond
Leuk hoor. Had het ook zo graag gewild met mijn dochter. Helaas ligt er niets hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker met de kleine naar buiten geweest. Hij snapt niks van de sneeuw.
Kan nog komen komende weken. Jouw dochter heeft wel een mooie leeftijd om op een sleetje te zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Had het ook zo graag gewild met mijn dochter. Helaas ligt er niets hier.
Ja, die heb ik alleen niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan nog komen komende weken. Jouw dochter heeft wel een mooie leeftijd om op een sleetje te zitten.
Ik ben vanmorgen vanuit het oosten naar huis gereden. Wat een feest...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Slechte zaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik alleen niet.
DAN KOOP JE ER TOCH EEN LUTSER.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik alleen niet.
Mijn nichtje was vanmorgen hele verhalen aan het vertellen tegen de sneeuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik even op en neer naar Amsterdam, maar niet over de A4 want die was dicht. Jottum.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen vanuit het oosten naar huis gereden. Wat een feest...
Komt vast door de film Frozenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje was vanmorgen hele verhalen aan het vertellen tegen de sneeuw.
Heb je die KLB SC'er al ge-TRt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik even op en neer naar Amsterdam, maar niet over de A4 want die was dicht. Jottum.
Wacht maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Tenzij ik verhuis naar het oosten ofzo.
Ze zijn mad daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je die KLB SC'er al ge-TRt?
die heeft ze nog niet gezien, ze is pas 10 maandenquote:
Ik nam het voor je op.quote:
Oh. Liefquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die heeft ze nog niet gezien, ze is pas 10 maanden
Het zijn niet de allerslimste users die zich daar verzameld hebben hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatst met Scrummie was ook leuk daar.
Sneu volk is het. Ze voelen zich nogal groots daar. Zijn ze alleen niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zijn niet de allerslimste users die zich daar verzameld hebben hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |