SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Heeft hij zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebben
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.
Maar omdat zijn bedoelingen goed zijn met het organiseren van dit hele gebeuren laat ik dat maar even links liggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Letterlijk. Maar dat was n1ek-
Befbekje geen idee.
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.
Zeg het 'm Kapoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Kapi, wordt het niet tijd om een nick te nemen die wat beter bij je posts past?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |