Gaat het wel goed met je? Van 23:00 tot nu slapen kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Stijn, ik ben net wakker.
Vanavond
Leuk hoor. Had het ook zo graag gewild met mijn dochter. Helaas ligt er niets hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker met de kleine naar buiten geweest. Hij snapt niks van de sneeuw.
Kan nog komen komende weken. Jouw dochter heeft wel een mooie leeftijd om op een sleetje te zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Had het ook zo graag gewild met mijn dochter. Helaas ligt er niets hier.
Ja, die heb ik alleen niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan nog komen komende weken. Jouw dochter heeft wel een mooie leeftijd om op een sleetje te zitten.
Ik ben vanmorgen vanuit het oosten naar huis gereden. Wat een feest...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Slechte zaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik alleen niet.
DAN KOOP JE ER TOCH EEN LUTSER.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik alleen niet.
Mijn nichtje was vanmorgen hele verhalen aan het vertellen tegen de sneeuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik even op en neer naar Amsterdam, maar niet over de A4 want die was dicht. Jottum.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen vanuit het oosten naar huis gereden. Wat een feest...
Komt vast door de film Frozenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje was vanmorgen hele verhalen aan het vertellen tegen de sneeuw.
Heb je die KLB SC'er al ge-TRt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik even op en neer naar Amsterdam, maar niet over de A4 want die was dicht. Jottum.
Wacht maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Tenzij ik verhuis naar het oosten ofzo.
Ze zijn mad daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je die KLB SC'er al ge-TRt?
die heeft ze nog niet gezien, ze is pas 10 maandenquote:
Ik nam het voor je op.quote:
Oh. Liefquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die heeft ze nog niet gezien, ze is pas 10 maanden
Het zijn niet de allerslimste users die zich daar verzameld hebben hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatst met Scrummie was ook leuk daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |