Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar de kans is tegelijkertijd astronomisch klein dat we ooit contact hebben met een andere levensvorm buiten ons stelsel.
Zal eens kijken of het op GOL isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13:00. Eerst nog allemaal boodschapjes op de schermen in het stadion voor Cristiano om zijn Gouden Bal.
Als ze net zo zijn als wij wel ja. En als wij sterker zijn natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komt
Er is toch in de VS of bij de UN een regel dat ALS er buitenaards contact is dat;quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stephen Hawking vindt dat we dat ook helemaal niet moeten willen. Ik denk ook dat daar alleen maar een nieuwe vorm van oorlog van komt
Bron?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is toch in de VS of bij de UN een regel dat ALS er buitenaards contact is dat;
1. We niet reageren;
2. We het volk niet inlichten
Zag het een keer voorbij komen in een van mn studieboeken. Is ook alweer +- 4 jaar geleden hoor.quote:
Het verhaal over dat bliepje uit dat sterrenstelsel was ook al behoorlijk vaag. Allemaal mogelijkheden somden ze op maar geen enkele daarvan zou (imo) verklaren dat het geluid meerdere keren is opgevangen.quote:
Alleen buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ligt er bij jullie nog sneeuw?
neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht, wat is nu de temperatuur? Zeker lente achtig?quote:
Een echte vent zou nu zeggen, tuurlijk Stijn kom maar op, IK MAAK JE AF!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus Stijn, ik ben net wakker.
Vanavond
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je zo doorgaat negeer ik je weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte vent zou nu zeggen, tuurlijk Stijn kom maar op, IK MAAK JE AF!
homo!
Gewoon buiten is het in de schaduw op het warmst van de dag tussen de 15 en de 20.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht, wat is nu de temperatuur? Zeker lente achtig?
Dit is wel erg makkelijk, Rene.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat negeer ik je weer.
Lekker man, heb je nog een kamertje vrij?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon buiten is het in de schaduw op het warmst van de dag tussen de 15 en de 20.
Op mn dakterrasje is het dan uit de wind in de zon zo'n 25 graden. Zwembroekje aan. Niks mis mee
Best veel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |