Ik hou het graag duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde overduidelijk zijn 2e account.
Maar oke, nee, dan komt die dus terug.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.
Kapo haat mij enkel omdat ik zijn moeder doe. De liefde die ik toon is als stiefvader.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.quote:
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.
Matige comeback dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?
Dit grapje raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.
Wat is het dan, seksuele aantrekkingskracht jegens 50+ers van boven de 100 kilo die je niet kunt en wil accepteren?quote:
Goed, met u?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is het?
Heb je gewonnen met de verbranding?
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het negeren. Dan gaat het vanzelf wel weg.
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
Volgens mij was dat zijn moedervlek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Is toch heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze is wel heul enthousiast elke keer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?
Goede wegkijk tv maar ik kan niet tegen zoveel positivisme of het nou oprecht is of niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zijn moedervlek.
[..]
[..]
Is toch heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |