SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Heeft hij zelf om gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem aan dat die juich-gifjes in de OP zijn omdat die niek- gebannend is?
Geen dank jongens!
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een raar mannetje die moderator zeg. Denken geen antwoord te hoeven geven omdat wat nobuddies al een half ongefundeerde hersenspinsel geplaatst zouden hebben
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.
Maar omdat zijn bedoelingen goed zijn met het organiseren van dit hele gebeuren laat ik dat maar even links liggen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Letterlijk. Maar dat was n1ek-
Befbekje geen idee.
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben een goed hart. Ik vond het ook niet de juiste plaats op een scène te trappen voor mijn eigen plezier.
Zeg het 'm Kapoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Kapi, wordt het niet tijd om een nick te nemen die wat beter bij je posts past?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt er ook helemaal geen.
Ik hou het graag duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde overduidelijk zijn 2e account.
Maar oke, nee, dan komt die dus terug.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds diep van binnen dat moderatorsbloed he. Dat verleer je niet zomaar.
Kapo haat mij enkel omdat ik zijn moeder doe. De liefde die ik toon is als stiefvader.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De haatliefdeverhouding tussen Kapiteintje en jou is aandoenlijk.
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.quote:
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort schijtlollige gifjes wil posten, wacht dan op z 'n minst op een gepast moment.
Matige comeback dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als we gepaste momenten moeten wachten om te posten, wat doe jij hier dan nog?
Dit grapje raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo echt wel. Was Jojoortje maar een beetje zoals wij, arme tong.
Wat is het dan, seksuele aantrekkingskracht jegens 50+ers van boven de 100 kilo die je niet kunt en wil accepteren?quote:
Goed, met u?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is het?
Heb je gewonnen met de verbranding?
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we het negeren. Dan gaat het vanzelf wel weg.
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
Volgens mij was dat zijn moedervlek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht je ook van je wijnvlek, maar die zit er nog steeds.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Is toch heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze is wel heul enthousiast elke keer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden
Hoi kingflopland, goede dag gehad?
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?
Goede wegkijk tv maar ik kan niet tegen zoveel positivisme of het nou oprecht is of niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zijn moedervlek.
[..]
[..]
Is toch heerlijk
Dit is een belediging voor iedereen met een wijnvlek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vergelijk je Flopland nou met zoiets walgelijks als een wijnvlek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |