Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gehurkt:
[ afbeelding ]
Niet wat jij laat zien. Geen dank.
Volgende keer de juiste woorden gebruiken voor hetgeen je bedoelt, scheelt een hoop misverstanden.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.
Al begrijp ik wel dat dat jouw voorstellingsvermogen te boven gaat verder, met je 1.58.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ heb je die foto's van die ijsplaat gezien op antartica?
Ziet er echt baas uit
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je lang bent kun je niet zo zitten als die gastjes joh.
Al begrijp ik wel dat dat jouw voorstellingsvermogen te boven gaat verder, met je 1.58.
Elan maakt er een gewoonte van zijn onzin goed te praten met nog meer stierenpoep.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.
Alsof iedere japanner 1.60 is ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gehurkt:
[ afbeelding ]
Niet wat jij laat zien. Geen dank.
Volgende keer de juiste woorden gebruiken voor hetgeen je bedoelt, scheelt een hoop misverstanden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Plaatjes als dit vind ik ook atlijd vet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik liep helemaal vast op dat signaal op 3 miljard lichtjaar van de aardeAls je gaat denken aan 3 miljard lichtjaar
Het is fascinerend en beangstigend tegelijk. Gisteren ook weer uren zitten lezen en kijken naar dingen over ons universum. Mooi spul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik liep helemaal vast op dat signaal op 3 miljard lichtjaar van de aardeAls je gaat denken aan 3 miljard lichtjaar
Ja, dat zegt ie inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon niet te bevatten die afstanden.
Niets zo interessant als spacequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Als je ziet hoe groot het universum is en hoe klein onze kleine aardkloot is, dan denk je gewoon echt; We kunnen niet alleen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is fascinerend en beangstigend tegelijk. Gisteren ook weer uren zitten lezen en kijken naar dingen over ons universum. Mooi spul.
Dat is het probleem ook niet zo zeer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van gewenning en soepelheid in je liezen. Mijn vriendin had daar met haar 1.60 net zoveel moeite mee als mij met 185.
Alsof iedere japanner 1.60 is ook
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe groot het universum is en hoe klein onze kleine aardkloot is, dan denk je gewoon echt; We kunnen niet alleen zijn.
Je zit in kleermakerszit. Je hebt dus hoogstens een knie van je buurman in je voorgerecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet zo zeer.
Lijkt me gewoon verdomde lastig eten met je knieën in het voorgerecht.
Al zal dat ook vast wennen.
Tuurlijk kunnen ze dat goed praten!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.
Ik ben dan ook benieuwd hoe de gelovigen dat gaan recht praten
Elan heeft nog steeds het concept niet helemaal door.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit in kleermakerszit. Je hebt dus hoogstens een knie van je buurman in je voorgerecht.
Maar voor de meeste mensen is dit allemaal niet zo'n groot probleem als jij ons wilt doen geloven.
Maar de kans is tegelijkertijd astronomisch klein dat we ooit contact hebben met een andere levensvorm buiten ons stelsel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker als je bacteriën enzo ook telt als buitenaards leven. Ik sluit niet uit dat we dat binnen nu en een jaar of 10 nog in ons eigen stelsel gaan ontdekken.
Ik ben dan ook benieuwd hoe de gelovigen dat gaan recht praten
Ik ga voor Real Madrid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker ronde van lombardije kijken
Ik zag een mooie post voorbij komen waarom de nieuwe mass effect niet op de Switch komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef Typisch het volgende:
Knut
jij moet mass effect eens checfken
toch tijd zat daar in spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |