Erg slap dat je je daadwerkelijke gevoelens voor hem niet meer durft te uiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou het op prijs stellen als je niet probeert te stoken tussen Roland en mij.
Ik heb besloten mijn walging van Roland te onderdrukken en om zo normaal mogelijk tegen hem te doen.
Heeft niks met durven te maken, maar na 2 jaar ofzo wordt het wel tijd om iets los te laten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg slap dat je je daadwerkelijke gevoelens voor hem niet meer durft te uiten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM begint zowaar verstandig te worden om te stoppen met zijn hetze.
Net wilde je alleen nog je walging onderdrukken, waarmee je suggereerde dat je nog steeds van hem walgt. Nu wil je het loslaten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft niks met durven te maken, maar na 2 jaar ofzo wordt het wel tijd om iets los te laten.
En hij modt nauwelijks iets, dus eigenlijk erger ik me niet zo vaak aan hem.
Nou ja, loslaten dan. Jeetje. :Squote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Net wilde je alleen nog je walging onderdrukken, waarmee je suggereerde dat je nog steeds van hem walgt. Nu wil je het loslaten.
MAKE UP YOUR MIND.
Daar heb ik respect voor.quote:
Dat siert je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik respect voor.
Ik wil niet dat iemand hier zijn daadwerkelijke gevoelens onderdrukt namelijk.
Op dit soort momenten scheiden de verstandige mensen zich van de mensen die bezeten zijn van idioterie. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat dit betekent dat ik jou niet ga trollen af en toe, dat blijft gewoon te grappig.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten scheiden de verstandige mensen zich van de mensen die bezeten zijn van idioterie. Ik ben trots op je.
Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, GGMM. Wil je dé Pubdartswedstrijd spelen? We moeten nu het lijstje afwerken.
Rond deze periode vergeet ik altijd welke dag het isquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voelt alsof het al weken vakantie is.
Maak er Ajacied442 van, dat bekt lekkerder.quote:
442 is toch geen ajax-systeem joh, dan staat hij voor lul.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er Ajacied442 van, dat bekt lekkerder.
Nee, je zoekt het lekker uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze tijd hadden we allang een wedstrijd kunnen spelen op Pubdarts, schooier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
442 is toch geen ajax-systeem joh, dan staat hij voor lul.
Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In deze tijd hadden we allang een wedstrijd kunnen spelen op Pubdarts, schooier.
Ok.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.
IK SPEEL WANNEER IK DAAR AAN TOE BEN!!!!!!!
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je morgen weer Sevilla kijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik meedoe wordt het stinho
Dodag in t stadionquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je morgen weer Sevilla kijken?
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t middenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je aan de zijde van Biris Norte?
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t midden
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staan
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopen
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.
hoelang blijf jaar daarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Tegen Barça?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |