Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In deze tijd hadden we allang een wedstrijd kunnen spelen op Pubdarts, schooier.
Ok.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet gamen vlak voordat ik ga slapen.
IK SPEEL WANNEER IK DAAR AAN TOE BEN!!!!!!!
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er Ajacied442 van, dat bekt lekkerder.
Ga je morgen weer Sevilla kijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik meedoe wordt het stinho
Dodag in t stadionquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je morgen weer Sevilla kijken?
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t middenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je aan de zijde van Biris Norte?
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Beetje kutvak rechts van t midden
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dus. Biris Norte is korte zijde achter het rechterdoel. Fanatieke lui man. Mooi om te zien. Maar beter om tussen te staan
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Losse kaarten kan je alleen voor 1 kant lange zijde kopen
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar zaten wij ook met Feyenoord. Korte zijde is volledig uitverkocht.
hoelang blijf jaar daarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Tegen Barça?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het van buiten niks maar binnen wel tof
Over 3 weken nog met mn broer naar betis
Een vak waar hij nog nooit is geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar staat 422 voor eigenlijk? Als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef onIogisch het volgende:
[..]
Een vak waar hij nog nooit is geweest.
ik weet niet waar het voor staat, maar het staat achter Ajacied.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef luckass het volgende:
[..]
ik weet niet waar het voor staat, maar het staat achter Ajacied.
xD
Echt? Je kan me van alles wijs maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef onIogisch het volgende:
[..]
Een vak waar hij nog nooit is geweest.
ik dacht altijd dat er 442 stond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Misschien is het teletekst pagina 442, korfbal tussenstanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat er 442 stond.
Die 0-1?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Elan het volgende:
Stijn is maar één keer in de Arena geweest, tegen AZ.
volgens mij de bekerwedstrijd toen met al die kinderenquote:
Hij heeft ook liever niet dat je zijn vrienden kinderen noemt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij de bekerwedstrijd toen met al die kinderen
ze waren toen toch oprecht <18. dan ben je nog gewoon een kindquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft ook liever niet dat je zijn vrienden kinderen noemt.
Klopt ook, maar hij heeft het gewoon liever niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze waren toen toch oprecht <18. dan ben je nog gewoon een kind
weer afrekening, dit keer in Breda. De hoeveelste is dat dit jaar? 3 ofzo?quote:
Daarom gewoon Geert stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weer afrekening, dit keer in Breda. De hoeveelste is dat dit jaar? 3 ofzo?
"echte"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, als je het toch goed wilde doen: de sig van de echte Onlogisch is vetgedrukt.
Die naam was helaas al in gebruikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.
en toen liep hij het veld op om de keeper een schop te geven?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Elan het volgende:
Stijn is maar één keer in de Arena geweest, tegen AZ.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is Onlogisch zijn postoeuvre echt, ja.
het is wel mooi ja maar ook wel lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:16 schreef Caland het volgende:
Ik mag mijn naam niet veranderen in Kingflopland
Caland houdt hier ook van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is beledigend voor een bepaalde mod.
Orders van Danny.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
En als we het nu eens voorleggen aan die desbetreffende mod?
Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus nu heb je 30 euro voor jan lul gedoneerd?
________________/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.
Nooit gedacht dat jij zo begaan zou zijn Caland. Je verdient hier wel een pluim voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Caland goede knul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |