Die naam was helaas al in gebruikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan je naam net zo goed inkorten tot Drizzt. Zo noemt iedereen je. De rest hangt er maar een beetje bij.

en toen liep hij het veld op om de keeper een schop te geven?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Elan het volgende:
Stijn is maar één keer in de Arena geweest, tegen AZ.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is Onlogisch zijn postoeuvre echt, ja.

het is wel mooi ja maar ook wel lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:16 schreef Caland het volgende:
Ik mag mijn naam niet veranderen in Kingflopland

Caland houdt hier ook van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:09 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen.
Het is hier wit. Ik hou van wit.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is beledigend voor een bepaalde mod.

Orders van Danny.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
En als we het nu eens voorleggen aan die desbetreffende mod?

Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus nu heb je 30 euro voor jan lul gedoneerd?

________________/quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon alsnog naar een goed doel hoor.

Nooit gedacht dat jij zo begaan zou zijn Caland. Je verdient hier wel een pluim voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]

Caland goede knul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |