Geld is al gedoneerd, lul.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"een goed doel"
In bewoordingen van Caland betekent dat gewoon drank of drugs.
Dan had je eergisteren goed op moeten letten in het topic.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens. Waarom heeft N1ek- weer een ban onder zijn andere username?
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens. Waarom heeft N1ek- weer een ban onder zijn andere username?
Zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.
Ja idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Drizzt Haags en Jojoortje kunnen opgelucht adem halen.
Caland blijft Caland en onlogisch blijft onlogisch.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je eergisteren goed op moeten letten in het topic.
Zo dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had iets gepost van Caland en DP moeten tussen zes planken liggen.
Het had ook moeilijk geweest om het terug te lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik lees nooit terug.
Teruglezen in een sc
Ga je dat daadwerkelijk ook doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld is al gedoneerd, lul.
Mag nu een andere naam kiezen.
Je hebt je moderatiepowers weer laten geldenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het had ook moeilijk geweest om het terug te lezen.
Al gedaan zelfs.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je dat daadwerkelijk ook doen?
Ik kan als moderator moeilijk niets doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt je moderatiepowers weer laten gelden
Dit begrijp ik. Wat zendt Ziggo vanmiddag uit? Everton - Leicester zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan als moderator moeilijk niets doen.
Ajax - Leipzig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begrijp ik. Wat zendt Ziggo vanmiddag uit? Everton - Leicester zeker?
Aha. Sky of BT sowieso wel. Fox ook niet toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
FA Cup zenden ze niet uit, overigens
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Sky of BT sowieso wel. Fox ook niet toch?
Is Afrika Cup ook op die aidszenders?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.
Ik pik alleen de wedstrijden mee die worden uitgezonden door de Beeb.
Ik heb die wel. Bundesligagenot.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports zendt het uit op die kutkanalen 2, 4, 6 waar denk ik geen hond een abonnement voor heeft.
Ik pik alleen de wedstrijden mee die worden uitgezonden door de Beeb.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Afrika Cup ook op die aidszenders?
quote:Acties Ajax Kids Club
Bij een aantal wedstrijden in de Eredivisie organiseert de Ajax Kids Club een actie. De vakken 419 en 422 worden dan exclusief gereserveerd voor leden van de Ajax Kids Club. Er geldt dan een speciaal kindertarief. Voor meer informatie kijk op www.ajax.nl/kids
Lees meer: http://ajax-nieuws.webnode.nl/stadion/stadionoverzicht/
Egoïst.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dat het sfeervak was, derhalve. Al ga ik nog steeds niet die 30 euro doneren, EIan.
Uiteindelijk ben je dan beter af met het kindervak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dat het sfeervak was, derhalve. Al ga ik nog steeds niet die 30 euro doneren, EIan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Drizzt Haags en Jojoortje kunnen opgelucht adem halen.
Caland blijft Caland en onlogisch blijft onlogisch.
Daar zit in de Arena dan ook niet heel veel verschil in. Maar oke, het is dus echt een vak in de Arena. Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zit in de Arena dan ook niet heel veel verschil in. Maar oke, het is dus echt een vak in de Arena. Jammer.
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je dan beter af met het kindervak.
Heb je weer een volle spaarkaart van de Domino's?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:
Ik ga vanavond denk ik eens lekker uiteten.
einde bericht
stapeltje vvv bonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je weer een volle spaarkaart van de Domino's?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:
Ik ga vanavond denk ik eens lekker uiteten.
einde bericht
Nu nog even een leuk restaurantje uitzoeken. Nog tips in Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit verkeerd. Ik ben ook blij dat die altijd in mijn kerstpakket zitten
Als je van vlees houdtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu nog even een leuk restaurantje uitzoeken. Nog tips in Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |